فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

فرمانده آموزشگاه نظامی جوادالائمه(ع) ضمن تاکید بر وحدت همه مردم و سازمان ها بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: ما به عنوان عضو کوچکی از خدمت-گذاران به مردم و نظام مقدسمان به دنبال ما شدن هستیم و درتمام فعالیت های ارتش واژه من وجود ندارد و امور با مشورت و همفکری انجام


برچسب‌ها: دریایی مواج ، ارتش ،

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 31 خرداد 1394 | 1:44 | نویسنده : حامد |

برنامه غذایی روزه داران در ماه مبارك رمضان

برنامه غذایی روزه داران در ماه مبارك رمضان 

برچسب‌ها: دریایی مواج ، ماه مبارک رمضان ، سلامت غذایی مناسب

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 | 23:52 | نویسنده : حامد |
به دنبال سخنرانی سعید حدادیان علیه هاشمی رفسنجانی و فرزندش مهدی، برخی سایتهای اصولگرا با انتقاد از سعید حدادیان خطااب به وی گفتند بهتر است بجای مهدی هاشمی مراقب پسر خودش باشد.

 در مطلبی که در این سایتها نوشته شده آمده است: سعید حدادیان در شب دوم ماه مبارک رمضان، در هیئت رزمندگان اسلام غرب تهران گفت: ما باور کنیم که شما دلت برای این مردم می‌سوزد؟ سال‌ها دعوای ما با آقای هاشمی این بود که مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) روی پایگاه زهدی که اسلام از مسئولین نظام اسلامی می‌خواهد دارند زندگی می‌کنند؛ تو چرا یاد نمی‌گیری؟ تو که داری چطور حالا یاد ندارها افتادی؟ از محاکمه مهدی؟ اتهاماتی که به ایشان (مهدی هاشمی) وارد است، برخی‌اش مرتبط به همین تحریم است. بعد وقتی ایشان به این ارتشای به این بزرگی مشغول بود، شما دلت برای مردم نمی‌سوخت!؟

به گزارش پارسینه، این صحبت های زیبای جناب حدادیان، ما را کنجکاو کرد تا سری به اینستاگرام پسرش بزنیم. وقتی کسی فرزند فردی را متهم به ریخت و پاش می‌کند، حتما قوت غالب فرزندش خرما و نمک در معیت نان جو می‌باشد.

جناب آفای حدادیان، شما که از منبر مقدس حضرت امام حسین (ع) به ابراز احساسات شخصیتان می‌پردازید، احتمالا از خانواده ساده‌زیست خود نیز خبر دارید. دلمان می‌سوزد، که می‌خواهید پرچم مبارزه با اشرافیت را به دست بگیرید، اما خودتان از اشرافی‌گری‌های خودتان، بیم و ترس ندارد.

جناب آقای حدادیان! بهتر است شما به مراسم تولد خود در فرخزاد بپردازید، تا ژست‌های ضد اشرافی‌گری. ضد اشرافیت‌بودن، ارزشی است که فقط به سخن گفتن نیست و باید به زندگی افراد سرایت کند. جناب آقای حدادیان، ما باور کنیم که شما دلت برای این مردم می‌سوزد؟ و در پایان این نکته متذکر شوم که رطب خورده، منع خرما نمی‌کند!

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


برچسب‌ها: دریایی مواج ، بدون شـــــــرح

تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 | 23:42 | نویسنده : حامد |
کمیسر ارشد اتحادیه اروپا در امور ضد تروریسم در مصاحبه‌ای درباره ادامه جذب نیرو از سوی داعش از میان زنان و مردان بسیار جوان اروپایی هشدار داد.

برچسب‌ها: دریایی مواج ، داعش ، عراق

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 29 خرداد 1394 | 2:33 | نویسنده : حامد |
معرفی بهترین و پیشرفته ترین ارتش,تجهیزات نظامی و نیروهای ویژه در دنیا
 
AK 9 جدیدترین سلاح ساخت روسیه است که مهمات مورد استفاده آن از خانواده 9x39 mm SP-5, SP-6 است.کارخانه ایزماش روسیه در حالی آن را ساخته که این سلاح بعدا در کنار سلاح های مورد استفاده با تروریسم و سرویس های مخفی قرار گرفت.

Kalashnikov AK-9 compact assault rifle

این سلاح در حال رقابت با سلاح های 9A-91 و SR-3M فشرده(مترجم:کوماندویی و کوچکتر از مدل کوماندویی) است.سلاحی که میتواند برای سربازان خاص ارتش روسیه(مترجم:RECON TROOPS و یا سربازان مخفی) و برای سرویسهای مخفی و جاسوسی همچنین نیروهای ویژه رهایی گروگان،مبارزه با تروریسم و مواد مخدر مورد استفاده قرار بگیرد.

 

بیسیک اصلی سلاح شبیه سلاح AK 104 است.منتها با کمی پیشرفت ساخته شده است.این ایتم ها با کلاشهای AK 47 و AK 104 شبیه هستند اما با کمی پیشرفت و رفع نقض های احتمالی:

عملکرد گاز چه در رفت و چه در برگشت/عملکرد چرخشی/اهرم انتخاب اتش/قنداق پلیمری ثابت و تاشو/ایمنی/

در سمت چپ سلاح ریلی تعبیه شده برای نصب لوازم جانبی از جمله دوربین:

Kalashnikov AK-9 compact assault rifle

ریل مورد نظر از نوع استاندارد از و میتوان برای چفت کردن قابل اطمینان از یک پیج هم استفاده کرد.

خشابها از نوع پلیمری و دارای رنگ سیاه و سفید هستند.در بعضی از قبضه ها خشابها دارای ظرفیت 20 گلوله هستند پس با اینحال فعلا برای نیروهای ارتش روسیه مناسب نیستند.این سلاح در حال توسعه داده شدن است.

سایر مشخصات:

کالیبر:9x39 mm SP-5, SP-6

عملکرد:گازی چرخشی

طول کلی:465 / 705 mm ،با نصب صدا خفه کن 646 / 881 mm with silencer

وزن: 3,1 kg با خشاب خالی،3.8 kg چنانچه سایلنسر یا صدا خفه کن نصب شده باشد

نرخ اتش:درج نشده

ظرفیت خشاب :20 گلوله

+ عملیات در  Fri 5 Apr 2013ساعت19:29  by jimi
 
مترجم:به دلیل طولانی بودن مطلب برای این مقاله آن را به صورت مختصر و یا اینکه در دو قسمت جداگانه برای خوانندگان قرار می دهیم.که البته در سایت مورد نظر تا آنجا که بنده ملتفت شدم مطلب برای این سلاح کافی نیست)

در عملیات نظامی پس از 11 سپتامبر 2001، نیروهای ویژه ارتش آمریکا متوجه نقصی در سلاح کاربین ام 4 و مهمات مربوطه ی آن شدند.اینکه ام 855 فاقد نفوذ کردن و کشتن بوده.

در نتیجه این نقص را با مهمات رمینگتون 6.8 و کارتریج های جدید آن پر کردند.رمینگتون 6.8 30 در صد پر انرژی تر از مهمات ام 855 بوده که البته هنوز در سلاحهای ام 16-ام 4 و ar 15 استفاده میشود.

m468 بعد از این موضوع تولید شد و برای استفاده بهتر از مهمات رمینگتون 6.8 جوابگوی خوبی بود و از لحاظ تاکتیکی مورد علاقه واقع شد.

m468 سلاح لوله کوتاه(مترجم:کاربین) و بهترین سلاح برای شلیک مهمات رمینگتون 6.8 است.سلاحی که با داشتن زائده های ریلی بسیار و در نتیجه افزودن بسیاری از وسائل برای ایجاد شلیک بهتر و دقت بهتر مورد علاقه ی کاربران قرار گرفته و صد البته کسی که با این سلاح شلیک میکند اموزش های زیادی در خصوص این سلاح دیده است.حتی برای دریافت اطلاعات پنهان آن باید این اطلاعات را از کاربران حرفه ای آن پرسید.

یک کاربر با توجه به اینکه سلاح زائده های ریلی بسیاری دارد میتواند هر وسیله مورد علاقه از دوربینها مادون قرمز تا بهترین سیتمهای نشانه روی و روئیتی را به سلاح بیفزاید.این یکی از بهترین امتیازات این سلاح می باشد.اینکه کاربر میتواند به طور مثال دوربین را در هر جایی از سلاح قرار دهد.سلاح به طور طبیعی دارای خنک کننده لوله نیز می باشد.به تصویر زیر دقت کنید:

ars-1.JPG


برچسب‌ها: دریایی مواج ، تجهیزات نظامی روز دنیا

تاريخ : جمعه 29 خرداد 1394 | 1:57 | نویسنده : حامد |

 

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: ساخت ناوشکن، زیردریایی و تجهیزات دریایی، الکترونیکی و راداری در ایران بومی شده است.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، دکتر سورنا ستاری در سفر به استان هرمزگان افزود: ورود این فناوری به بخش خصوصی از مباحث جدی معاونت علمی و فناوری به شمار می آید.

دکتر ستاری خاطر نشان کرد: دریا، منبع درآمد و تجارت است اما تاکنون از این امکانات دریایی در کشور به خوبی استفاده نشده است و به این دلیل ستاد صنایع دریایی در معاونت علمی ریاست جمهوری تشکیل شده تا از رونق دریانوردی حمایت شود.

براساس این گزارش، دکتر ستاری همراه با دریادار سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در کارخانجات این نیرو از ناوشکن جماران، ناوشکن سهند، زیردریایی کلاس طارق و غدیر و مجموعه کارخانجات کشتی سازی و زیردریایی سازی ارتش بازدید و از نزدیک با کارکنان ناوشکن ها و زیردریایی ها دیدار و گفت و گو کردند.

شایان ذکر است ناوشکن پیشرفته سهند که در کارخانجات نیروی دریایی در حال تکمیل ساخت است جزو پروژه موج نیروی دریایی ارتش به شمار می آید که نسبت به ناوشکن جماران دارای تجهیزات و سامانه های بروزتری است و در آینده از آن رونمایی خواهد شد


برچسب‌ها: دریایی مواج ، ارتش ، اقتدار

تاريخ : جمعه 29 خرداد 1394 | 1:14 | نویسنده : حامد |
در حالی که تیم مذاکره کننده ایران به سرپرستی عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه دیشب راهی وین شدند و تا ۱۰ تیرماه در آنجا خواهند بود تا بتوانند پرانتزهای داخل متن را که حاکی از اختلافات است کاهش  و بردارند و به یک متن مورد توافق برسند، انتشار خبری درباره جاسوسی رژیم صهیونیستی از مذاکرات باعث توجه به مبحث امنیت اطلاعاتی مذاکرات شده است.

جاسوسی رژیم صهیونیستی از مذاکرات
ابتدا هفته گذشته بود که کاسپرسکی، یکی از بزرگترین شرکت‌های نرم‌افزاری جهان که در حوزه امنیت سایبری فعالیت می کند، اعلام کرد که جاسوسی از سه هتل محل مذاکرات با نسخه‌ پیشرفته‌ای از بدافزار «دوکو» انجام شده که تصور می‌شود رژیم اسرائیل از آن برای جمع‌آوری اطلاعات استفاده می‌کند. کاسپرسکی نگفت که جاسوسی از کدام سه هتل انجام شده است. کمپانی امنیتی سیمانتک در آمریکا هم یافته‌های متخصصان کسپرسکی را از نظر فنی تایید کرده است.

هتل‌هایی که میزبان برگزاری مذاکرات هسته‌ای بودند شامل هتل بوریواژ پالایس در لوزان، هتل اینترکانتیننتال در ژنو، هتل پاله کوبورگ در وین، هتل پرزیدنت ویلسون در ژنو، هتل بای‌ریشر هوف در مونیخ و هتل رویال پلازای مونترو در مونتروی سوئیس بوده اند.

با انتشار این خبر، سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران در وین و برن، در یادداشت‌های رسمی جداگانه‌ای که به وزارتخانه‌های امور خارجه اتریش و سوئیس ارسال کردند مراتب نگرانی خود از امنیت اماکن محل برگزاری مذاکرات هسته‌ای را به دولت‌های مزبور اعلام کردند و خواستار اطلاع از نتایج تحقیقاتی که در این زمینه صورت می‌گیرد، شدند.

همچنین دادستانی سوئیس بررسی موضوع را آغاز کرد تا فرد یا نهادی را که این اقدامات را سازمان‌دهی کرده٬ شناسایی کند. دفتر دادستان کل سوئیس اعلام کرد که برخی از تجهیزات کامپیوتری مشکوک به نقش‌آفرینی در عملیات جاسوسی غیرقانونی برخی سرویس‌ها در سوئیس را کشف و ضبط کرده است.

در این باره کاستین رایو، مدیر تحقیقات و تحلیل جهانی کاسپرسکی، گفت اولین هتلی که رایانه‌های آن به دوکو آلوده شده بودند، نظر وی را جلب کرد، خاصه زیر سایه افشاگری‌هایی که نشریات درباره تلاش‌های جاسوسی اسرائیل انجام داده‌اند. این هتل، به گفته وی، یک محل مشهور برای برگزاری مذاکرات هسته‌ای بود؛ اما وی مطمئن نبود این یک مورد جدا از بقیه باشد. کمی پس از آن، کاسپرسکی، ویروس یکسانی را در یک هتل لوکس دیگری یافت. رایو عنوان کرده که در ابتدا، هیچ ارتباطی بین این هتل و مذاکرات هسته‌ای نیافت؛ اما چند هفته پس از اینکه متوجه وجود این ویروس در هتل دوم شد، فهمید که مذاکرات هسته‌ای قرار است در آنجا برگزار شود. در هر دو مورد، هتل‌ها حدود دو تا سه هفته پیش از برگزاری مذاکرات آلوده شده بودند. وی عنوان کرده است که هتل سوم که آلودگی آن آخر از همه کشف شده است، پیش از همه و در سال ٢٠١٤ آلوده شده بود.

این در حالی است که دیروز روزنامه وال استریت ژورنال جزئیات بیشتری از جاسوسی های اسرائیل علیه شرکت کاسپرسکی منتشر کرد.

در گزارش وال استریت ژورنال آمده که جاسوسی های کامپیوتری که اسرائیل متهم است در هتل ها میزبان مذاکرات هسته ای انجام داده،‌به نظر می رسد که کامپیوترهای شرکت فاکس کان را نیز آلوده کرده باشد. فاکس‌کان که مقر شرکت آیفون در ویتنام است، بزرگترین تولیدکننده قطعات رایانه‌ای و الکترونیکی جهان است که مشتریان بزرگی از جمله شرکت اپل، بلک‌بری، گوگل، هواوی و مایکروسافت دارد.

کاسپرسکی اعلام کرد که تحقیقات نشان داده‌اند ویروس دوکو با استفاده از یک اعتبارنامه دیجیتالی از شرکت فاکس‌کان مسیر ترافیک رایانه‌ای را منحرف کرده است. گفتنی است از دوکو بیشتر به عنوان ابزار شناسایی و جاسوسی صنعتی و بستر ساز حملات سایبری در آینده استفاده شده است. از سوی دیگر به گفته کارشناسان ویروس کشف شده همانند استاکس‌نت که با سواستفاده از اعتبارنامه‌های دیجیتال به‌سرقت‌رفته از دو شرکت تایوانی جی میکرون و ریل تک موفق به فریب سامانه‌های رایانه‌ای و جعل هویت شده بود، عمل می‌کند.

کاسپرسکی شناسایی بدافزار جاسوسی دوکو را فوق‌العاده پیچیده و تقریبا نامرئی توصیف کرده است. این ابزار جاسوسی ابتدا سرورهای خود شرکت کاسپرسکی را هدف قرار داد و سپس به سراغ رایانه هایی در سراسر جهان رفت و در نهایت سر از هتل های محل انجام مذاکرات ایران و کشورهای عضو گروه ۱+۵ درآورد.

در وب سایت کاسپرسکی اطلاعات بیشتری در مورد اهداف این حملات و از جمله کشورهای فعال در جریان مذاکرات هسته ای با ایران ذکر شده است. طبق این اطلاعات دوکو نسخه به روز شده تروجان دوکو محسوب می شود که اولین بار در سال ۲۰۱۱ شناسایی شده بود. شرکت امنیتی سمانتک هم که در این مورد تحقیقاتی صورت داده می گوید دوکو برخی شرکت ها و اپراتورهای مخابراتی در اروپا و شمال آفریقا و همین طور یک شرکت سازنده تجهیزات الکترونیک در جنوب شرق آسیا را هم هدف قرار داده است.

نکته جالب تلاش طراحان این بدافزار برای سردرگم کردن کارشناسان امنیتی در مورد کشور عامل طراحی آن است. در حالی که رژیم صهیونیستی عامل طراحی این بدافزار بوده نام مستعار یک افسر نظامی بلندپایه چین در لابلای کدها به کار گرفته شده تا متخصصان امنیتی به اشتباه بیفتند. وی یکی از افرادی است که به طور رسمی از سوی وزارت دادگستری آمریکا به دست داشتن در جاسوسی های سایبری چین بر ضد ایالات متحده متهم شده است. علاوه بر این از روش مشابهی برای فریب متخصصان امنیتی استفاده شده تا تصور شود ممکن است دوکو توسط هکرهای رومانیایی طراحی شده باشد.

این در حالی است که دیوید ام، پژوهشگر ارشد امنیت کامپیوتری شرکت کاسپرسکی، به بی‌بی‌سی فارسی گفت مهاجمان شنبه‌ها تعطیل بوده و یکشنبه‌ها کارشان را شروع می‌کرده‌اند، همچنین ساعت کاری آنها دو ساعت زودتر از ساعت کاری به وقت گرینویچ شروع می‌شده و پایان می‌یافته است. این دوره کاری از جمله با زمان کار در اسرائیل منطبق است و این می‌تواند شاهدی بر نقش اسرائیل در این حملات باشد.

در واکنش به این خبر، اسرائیل گزارش‌های مربوط به ارتباط با جاسوسی سایبری از مذاکرات هسته‌ای با ایران را رد کرد. الی بن داهان، وزیر دفاع اسرائيل، گفت که اسرائيل برای جمع‌آوری اطلاعات از این روش‌ها استفاده نمی‌کند و از راه‌های دیگری بهره می‌برد تا از جریان مذاکرات هسته‌ای با ایران مطلع شود. جف راتکه سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، نیز گفت که مطمئن است در این مذاکرات رخنه امنیتی صورت نگرفته است.

این موضع گیری ها در حالی است که آمریکا در فوریه ۲۰۱۵ اسرائیل را متهم کرد که با افشای برخی از جزئیات مذاکرات می‌کوشد به روند گفت‌وگوها میان ایران و جامعه بین‌المللی لطمه بزند.

گفتنی است رژیم صهیونیستی اسرائیل تاکنون به طور رسمی بارها به روند مذاکرات اتمی انتقاد کرده و مسئولان این کشور تصریح کرده‌اند که حتی دست‌یابی به یک توافق جامع، ایران را از ساخت سلاح اتمی در آینده باز نخواهد داشت!
 

برچسب‌ها: دریایی مواج ، جاسوی، مذکرات هسته ای

تاريخ : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | 23:42 | نویسنده : حامد |

رابین رایت در نیویورکر نوشت: تئا لئونی به عنوان ایفا گر نقش اصلی سریال «خانم وزیر» به انچه جان کری وزیر 90314_165خارجه آمریکا ارزوی دست یابی به آن را دارد، رسیده است؛ توافق با ایران که تنش های سی و شش ساله بین دو کشور را کاهش می دهد.

 در این سریال وزیر خارجه امریکا به تهران می رود و رئیس جمهور نیز به واشنگتن سفر می کند. با این حال هیچ یک از این اتفاقات به این زودی ها در عالم واقعیت، رخ نخواهد دارد. اما امریکا و ایران قرار است مذاکرات بدون وقفه را این هفته آغاز کنند تا به توافق هسته ای دست پیدا کنند.

مقامات حاضر در مذاکرات به من گفته اند که دیپلماسی گفتگوها را بیش از انچه در لوزان اعلام شد، پیش برده است.

انچه جالب توجه است، تغییر جو است چه در فرهنگ عمومی و افکار عمومی چه در حوزه دیپلماسی.

در مورد سریال «خانم وزیر» باید گفته شود، اینکه یک سریال تلویزیونی امریکایی جرات کرده است که تمامی داستان خود را به آشتی با ایران اختصاص دهد، بسیار قابل تامل است.

این سریال با افشای حضور امریکا در کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ اغاز می شود. پیام اصلی سریال، آن است که واشنگتن دیگر از تغییر حکومت در ایران حمایت نمی کند.

سایت سینمایی راتن تومیتوز به سریال « خان وزیر» امتیاز ۸۰ درصد کسب رضایت افکار عمومی را داده که نشان از آن دارد، داستان آن کامل مطابق با واقعیت و البته قابل قبول به نظر می رسد.

فصل نخست این سریال، شب گذشته با تلاش سنا برای نابودی دیپلماسی کاخ سفید به پایان رسید.

در طول ماه گذشته، نظرسنجی ها نشان داده است که اکثریت آمریکایی ها از توافق با ایران حمایت می کنند. همچنین در نظرنسجی که ان بی سی صورت داده است، مشخص شد که پنجاه و چهار درصد از مردم در ماجرای پروند هسته ای ایران، به دولت اوباما بیش از جمهوریخواهان اعتماد دارد. اوباما در بسیاری از نظرسنجی ها با چنین نتیجه ای مواجه نشده است.

 



تاريخ : 27 خرداد 1394 | 12:51 | نویسنده : حامد |
بررسی‌های شرکت Reserve Strap نشان می دهد ساعت اپل دارای یک پورت مخفی شارژ است که روی بدنه و در روبروی محل اتصال بند ساعت قرار گرفته است.

پرت مذکور با یک پوشش فلزی مخفی شده و جالب است که اپل در این مورد در اسنادی که در ارتباط با ساعت خود منتشر کرده اطلاع رسانی نکرده است. همین مساله گمانه زنی ها در مورد کارکرد اصلی پرت یاد شده را تقویت کرده است.

Reserve Strap که تولیدکننده لوازم جانبی است می گوید این پورت شش پینی را می توان برای شارژ بسیار سریع ساعت اپل به کار برد. زیرا شارژ بی سیم این ساعت مدت قابل توجهی زمان می برد.

شرکت مذکور بر همین اساس سیستم شارژ باتری طراحی کرده که برای تامین سریع انرژی آن قابل استفاده است. البته این احتمال وجود دارد که اپل از پرت یاد شده در آینده برای کارهای دیگری مانند به روزرسانی نرم افزاری ساعت خود یا حذف و افزودن برخی قابلیت ها به آن استفاده کند.n00065081-b



تاريخ : 27 خرداد 1394 | 12:51 | نویسنده : حامد |

indexگرچه انتخاب شغل کاملا سلیقه‌ای و شخصی است و نمی‌توان تعریف مشخصی از «بهترین شغل» ارائه کرد، اما برخی مشاغل از نظر درآمد، شرایط کاری و آینده حرفه‌ای، نسبت به سایر حرفه‌ها مزایای بیشتری دارند و به همین دلیل متقاضیان بیشتری در بازار کار دارند.
گرچه انتخاب شغل کاملا سلیقه‌ای و شخصی است و نمی‌توان تعریف مشخصی از «بهترین شغل» ارائه کرد، اما برخی مشاغل از نظر درآمد، شرایط کاری و آینده حرفه‌ای، نسبت به سایر حرفه‌ها مزایای بیشتری دارند و به همین دلیل متقاضیان بیشتری در بازار کار دارند.

انتخاب شغل کاملا شخصی و سلیقه‌ای است و چیزی به اسم «بهترین شغل» وجود ندارد که برای همه اقشار و سلایق مناسب و ایده‌آل باشد، اما در این گزارش، به‌نقل از بخش مالی یو‌اس‌نیوز، فهرستی از موقعیت‌های بهترین موقعیت‌های شغلی که نمونه بارزی از موقعیت شغلی مناسب، درآمد ایده‌آل و با آینده کاری خوب هستند، معرفی می‌شوند.

به شما پیشنهاد می‌کنیم تا پیش از اینکه درخواست استخدام خود را پر کنید، یا تصمیم به شروع یک حرفه جدید گرفتید، نگاهی به فهرست بهترین مشاغل سال ۲۰۱۵ بیندازید. البته این فهرست برای آمریکا تنظیم شده است، اما در بسیاری از موارد با شرایط ایران نیز همخوانی دارد.

 



تاريخ : 27 خرداد 1394 | 12:51 | نویسنده : حامد |

image_13940216938028این جا پل نیایش حد فاصل میدان صنعت و میدان کاج تهران ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد است، ترافیک نسبتا سنگینی در این ساعت از صبح در این محدوده دیده می شود اما آنچه در نگاه اول نظرت را جلب می کند، خودروهای مدل بالا است که گویا صاحبانشان برای به رخ کشیدن آنها به این جا آمده اند.اما این تمامی ماجرا نیست. این خودروها مهره های بازی هستند.


  این جا پل نیایش حد فاصل میدان صنعت و میدان کاج تهران ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد است، ترافیک نسبتا سنگینی در این ساعت از صبح در این محدوده دیده می شود اما آنچه در نگاه اول نظرت را جلب می کند، خودروهای مدل بالا است که گویا صاحبانشان برای به رخ کشیدن آنها به این جا آمده اند.اما این تمامی ماجرا نیست. این خودروها مهره های بازی هستند.

دور دور کردن همراه با موازی رانی دختر و پسرهای ۲۰ تا ۳۰ ساله در این محدوده آن هم با خودروهای لوکس و مدل بالا ، تفریح و سرگرمی خاصی برای آن ها شده ، که هیچ جای دنیا نمونه اش را هم نمی توان دید.

حرکت موازی خودروهای لوکسی مثل بوگاتی، مازراتی، پورشه، کاپرا، بی ام و که سرنشینان آن ها بین ۲۰ تا ۳۰ ساله به نظر می رسند، صحنه ای را به نمایش گذاشته که خودروهایی مثل پژو ۲۰۶ و پراید در این بازی کاملا به حاشیه رانده می شوند. رانندگان خودروهای لوکس ، اعتنایی به خودروهای مدل پایین نکرده مگر اینکه سرنشینان این خودروهای مدل پایین، سر و وضع خاصی داشته باشند.

 



تاريخ : 27 خرداد 1394 | 12:51 | نویسنده : حامد |

داعش با هدف جلوگیری از فرار روزافزون نیروهای خود، یک مرکز روان‌درمانی در موصل راه‌اندازی کرد.

  گروهک تروریستی داعش باهدف بهبود روانی عناصر خود و جلوگیری از فرار آنان، مرکز روانکاوی در شهر موصل راه‌اندازی کرده است.

سایت خبری «اخبار الیوم» عراق در این‌باره گزارش داد، داعش با افتتاح این مرکز روانکاوی به نام «مرکز إعاده التأهیل و الإرشاد» به بهبود شرایط روانی تروریست‌های خود مشغول است.

بنا‌بر‌اعلام یک منبع محلی، حدود ۱۷۰ تروریست فراری هم‌اکنون در این مرکز در حال گذراندن دوره روان‌درمانی هستند.

تعدادی از اعضای این گروهک تروریستی ضمن انتقاد از روند سران خود اعلام کردند، داعش از هدف اصلی خود که برپایی خلافت بوده، دور شده است و نیروهای خود را صرف جمع‌آوری پول و ماشین‌های لوکس می‌کند.

گفتنی است مبارزات شجاعانه گروه‌های مردمی با داعش و شکست روزافزون این گروهک تروریستی و عقب‌نشینی از مناطق تحت سیطره خود از دلایل فرار تروریست‌ها بوده است و این گروهک با چنین اقداماتی سعی در بازگرداندن نیروهای خود و تداوم حکومت تروریستی خود دارد؛ در حالی‌که حتی حامیان اصلی داعش نیز دیگر متوجه شده‌اند که عمر این گروهک تروریستی در حال پایان است.13940215000361_PhotoL



تاريخ : 27 خرداد 1394 | 12:51 | نویسنده : حامد |
جوان لهستانی توانست معماری عجیب ترین ورزشگاه تنیس جهان در زیر آب را طراحی کند.

این سالن ورزشی تنیس توسط آقای کاتالای ۳۰ ساله طراحی شده و قرار است که این سالن در دبی ساخته شود.
وی می گوید به دنبال سازنده برای عملی کردن طرح خود است.
این سالن ورزشی تنیس دارای یک سقف شیشه ای بزرگ خواهد بود اما نکته مهم در ساخت آن داشتن شیشه هایی چند لایه با مقاومت بالاست.این زمین تنیس مانند حبابی بین آب است و سقف آن به صورت منحنی است.

آقای کاتالا می گوید به این پروژه باور دارد و آنرا ترکیبی از تکنولوژی و ورزش می داند.download (1)download (2)download (3)



تاريخ : 27 خرداد 1394 | 12:51 | نویسنده : حامد |

20150504154917_7فولکس واگن از ارائه یک موتور جدید برای خودروی بیتل GRC مدل ۲۰۱۵ خبر داد.

طبق اعلام شرکت تولید کننده، خودروی فولکس واگن بیتل GRC مدل ۲۰۱۵ جهت شرکت در مسابقات رالی قهرمانی جهان به یک موتور جدید مجهز گردیده است.

مدیر بخش موتور اسپرت فولکس واگن، گفت: ما با داشتن بیتل بسیار منتظر آغاز فصل GRC مسابقات هستیم. بیتل GRC مدل ۲۰۱۵، بار هم ارتقا یافته و برمبنای تجربه گذشته­مان از بیتل جدید توسعه یافته است. ما بسیار منتظر آغاز مسابقات هستیم و از صحت عملکرد این خودرو اطمینان داریم.

فولگس واگن بیتل GRC مدل ۲۰۱۵دارای یک موتور ۲٫۰ لیتری TSI توربو شارژ بنزینی به توان ۵۵۳ اسب بخار و گشتاور ۴۶۵ پوند فوت است که نیروی تولیدیش را از طریق یک جعبه دنده شش سرعته به هر دو محور منتقل می کند.

به گفته فولکس واگن این خودرو قادر است تنها ظرف ۲٫۰ ثانیه سرعتش را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند.

GRC علاوه بر موتور جدید به سامانه تعلیق، رینگ های ۱۴ و ۱۱٫۸ اینچی جلوو عقب با ترمزهای دیسکی ۴ پیستون آلومینیومی و تایرهای مسابقه ای یوکوهاما مجهز شده است.



تاريخ : 27 خرداد 1394 | 12:51 | نویسنده : حامد |
81596475-6432001معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت از مذاکره فشرده با کشورهای اروپایی خبر داد و گفت: امکان استفاده از نفت خام ایران در پالایشگاه های لهستان در سفر هیات تجاری این کشور به ایران مورد بررسی قرار گرفت.

 امیرحسین زمانی نیا، پس از دیدار با معاون وزیر خارجه لهستان، اظهار داشت: مهمترین محور این مذاکرات، بررسی همکاری در زمینه نفت، گاز، پتروشیمی و بکارگیری نیروهای متخصص در صنعت نفت است.

وی افزود: همچنین در این دیدار درباره امکان صادرات نفت خام ایران به پالایشگاههای لهستان مذاکراتی انجام شد.

وی با اشاره به توانمندی لهستان در صنعت پتروشیمی، تصریح کرد: در زمینه همکاریهای دو کشور در صنعت پتروشیمی نیز گفتگوهایی انجام شد و تلاش ما این است که همکاریهای بین المللی با کشورهای مختلف سبب تقویت بخش خصوصی ایران شود.

زمانی نیا درباره صادرات گاز به این کشور و دیگر کشورهای اروپایی، گفت: اروپا به دنبال متنوع سازی منابع انرژی خود است تا تنها وابسته به یک کشور نباشد.

وی با بیان آنکه صادرات گاز به اروپا جزء برنامه های میان مدت و بلندمدت ایران نیز است، ادامه داد: با مصرف بهینه انرژی و بخصوص گاز می توانیم سهم بسزایی در صادرات گاز ایفا کنیم.

معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت، صبح امروز( سه شنبه) با خانم کاسپرچیک معاون وزیر خارجه لهستان، باربارازاک معاون وزیر اقتصاد، گوشتو سفیر لهستان و هیات همراه دیدار کرد.

معاون وزیر امور خارجه لهستان روز گذشته گفت: تجار و صاحبان سرمایه لهستان، ایران را برای سرمایه گذاری مستعد و باثبات ارزیابی می کنند.

هات ٨٠ نفره لهستان روز گذشته (دوشنبه ١۴ اردیبهشت ماه) برای رایزنی با مقامهای اقتصادی ایران وارد تهران شدند.

در هفته گذشته برخی منابع از خریداری یک محموله میعانات گازی ایران توسط بزرگترین شرکت پالایشی لهستان خبر دادند که البته تکذیب شد.

براین اساس، ادعا شده بود که بزرگترین پالایشگر نفت لهستان (پی.کی.ان.اورلن) یک محموله میعانات گازی ایران را به پالایشگاه مازیکیایی (Mazeikiai) خود در لیتوانی تحویل داده است.

معامله گران اعلام کردند که این محموله ١٢٢ هزار تنی به بندر بوتینگه ترانزیت شده است.

در هفته های گذشته، پس از پیشرفت مذاکرات هسته ای و افزایش احتمال لغو تحریم ها، شرکت های بزرگ نفتی اروپایی نظیر شل، از آمادگی برای از سر گیری همکاری های نفتی با ایران خبر داده بودند.

 



تاريخ : 27 خرداد 1394 | 12:51 | نویسنده : حامد |
 

فرمانده گروه 99 پدافند نیروی زمینی ارتش از اتصال توپ‌های 23 میلیمتری نزاجا به سامانه‌های راداری مرکز فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خبر داد.

فرمانده گروه 99 پدافند نیروی زمینی ارتش از اتصال توپ‌های 23 میلیمتری نزاجا به سامانه‌های راداری مرکز فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خبر داد و گفت: این توپ‌ها با توجه به مختصات ارائه شده از رادارها، بر روی اهداف قفل کرده و به اجرای آتش می‌پردازند.

امیر سرتیپ دوم ستاد حسام‌الدین عباسپور، فرمانده گروه 99 پدافند نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش با سامانه‌های ضد هوایی خود، پوشش هوایی و پدافند ارتفاع پست را در شرایط جنگ و صلح بر عهده دارد.

وی با اشاره به ماموریت عملیاتی این نیرو در شرایط متفاوت جنگ و صلح تصریح کرد: پدافند نیروی زمینی ارتش در شرایط جنگی مأموریت پشتیبانی از نیروهای رزمی خود را برعهده دارد و در شرایط صلح تحت سیستم یکپارچه پدافندی از منابع حیاتی کشور در ارتفاع پایین مراقبت می‌کند.

امیر عباسپور در خصوص تسلیحات مورد استفاده این نیرو گفت: گروه 99 پدافند نزاجا از سامانه‌های توپخانه‌ای و پیشرفته و همچنین موشک‌های دوش‌پرتاب با قابلیت‌ انهدام بالگردها و هواپیماهای جنگی دشمن برخوردار است.

وی یکی از دستاوردهای این نیرو را متحرک‌سازی سامانه‌های توپخانه ای عنوان کرده و افزود: با نصب سامانه‌های توپخانه‌ای بر روی خودروی تاکتیکی «زوبین» قدرت، تحرک و چالاکی این سامانه‌ها ارتقا یافته، بدین ترتیب که می‌توانند به‌عنوان نیروهای تازشی دوش‌پرتاب در هرنقطه و زمان وارد عمل شده و علیه هدف‌های هوایی به‌کار گرفته شوند.

فرمانده گروه 99 پدافند نیروی زمینی ارتش افزود: از آنجا که پدافند هوایی یک سیستم یکپارچه تعریف شده است، لذا استقرار سامانه‌های پدافندی نزاجا در تمامی نقاط کشور از جمله تاسیسات هسته‌ای، فرودگاه‌ها، مراکز پتروشیمی، پالایشگاه‌ها و سایر نقاط مستقر هستند.

وی ادامه داد: قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) مقتدرانه پوشش هوایی لازم را در ارتفاع متوسط و بالا انجام می‌دهد، و در این رابطه از سامانه‌های موشکی برد متوسط و بلند استفاده می‌کند.

امیر عباسپور گفت: پدافند نیروی زمینی در ارتفاع پست از سامانه‌های موشکی دوش‌پرتاب و سامانه‌های توپخانه‌ای 23 میلیمتری بهره می‌برد، که این سامانه‌ها جنگ‌افزارهای بسیار قابلی هستند و می‌توانند در ارتفاع پایین به‌طور وسیع پوشش لازم را ایجاد کنند، و قابلیت انهدام موشک‌های کروز را دارند.

وی همچنین افزود: توپ‌های ضدهوایی 23 میلیمتری به سامانه‌های راداری قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) متصل هستند و از مراکز «سی.آر. سی» قرارگاه دستور می‌گیرند و با توجه به مختصات ارائه شده از رادارها، بر روی اهداف قفل کرده و به اجرای آتش می‌پردازند.



تاريخ : 27 خرداد 1394 | 12:51 | نویسنده : حامد |

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بابل مراسمی تجلیل از کارگران نمونه شهرداری روز در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر بابل با حضور مهندس عسکری شهردار بابل و اعضاء شورای اسلامی شهربابل برگزار شد.

در این مراسم مهندس عسکری گفت:   یازده اردیبهشت ماه روز جهانی کارو کارگر ، روز تجلیل از بزرگ مردان و زنانی است که با اراده ی پولادین و روحیه ای خستگی ناپذیر در راستای ارتقا جایگاه ایران اسلامی در جهان تلاش نموده و سودای راستین تحقق شعار (( ما می توانینم )) را در سر می پرورانند .

نكوداشت روز جهاني كار و كارگر به پاس خدمات صادقانه و بي دريغ كارگران شريف، مؤمن و صبور ايران اسلامي، فرصتي مغتنم و بي نظير است تا به تأسي از آن پیامبر رحمت، زحمات بي بديل آنان را ارج نهيم.

اینجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره همه شهداي والامقام کارگر این روز را که همزمان با آغاز ماه عبادت، ماه رجب و میلاد مولایمان امیرالمومنین علی (ع) مقارن است به همه شما کارگران عزیز و تلاشگران صحنه کار و کوشش به ویژه شما کارگران خدوم و زحمت کش شهرداری تبریک گفته و موفقيت همگان را در راستاي تحقق آرمان هاي بلند امام راحل (ره) و در پرتو منويات رهبر معظم انقلاب از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

در پايان آمده است: اينجانب ضمن تقدير از كارگران متعهد و پرتلاش شهرداری، اين روز خجسته را به يكايك شما عزیزان تبريك عرض نموده، توفيق و سلامتي همه عزيزان را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

 ضمناً در پایان از کارگران نمونه شهرداری تقدیر بعمل آمد

 



تاريخ : 27 خرداد 1394 | 12:51 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا