همنشینان فائزه هاشمی چه کسانی بودند؟ +عکس

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

سابقه اهانت به ائمه علیهم السلام در میان بهائیان همان جشن ها و پایکوبی‌های آنان به پیروی از قره العین در کربلای معلی و در ایام عزاداری حضرت سید الشهدا است. این سابقه‌ی ننگین در ذهن شیعیان هرگز پاک شدنی نیست. سابقه‌ی دیگر در توهین به مقدسات شیعی را خود بهاءالله در دست دارد. آن جا که وجود مقدس امام زمان علیه السلام را موهوم خواند و نواب اربعه را افرادی گمراه معرفی کرد که بحث امام زمان و غیبت آن بزرگوار را به راه انداختند...

فرزند ارشد بهاءالله میزبان فائزه!

به گزارش میزان،"فائزه هاشمی "دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام" با فریبا کمال‌آبادی، از سرکردگان زندانی فرقه انگلیسی ساخته بهائیت که به تازگی به مرخصی آمده است، دیدار کرد." این جمله بخشی از خبری بود که عصر پنج شنبه منتشر شد و اصحاب رسانه را شوکه کرد. جزئیات این نشست صمیمی(!) تاکنون منتشر نشده و میزان پوشش این خبر در رسانه ها به جمله مذکور و عکس فائزه هاشمی همراه با رفقای بهایی جاسوسش آن هم ذیل عکس عباس افندی(عباس افندی فرزند ارشد بهاءالله -بنیانگذار فرقه ضاله بهائیت- که به نام عبدالبهاء شناخته شده‌است،  او در فاصلۀ سال‌های ۱۹۲۱-۱۸۹۲ مسئولیّت ادارۀ فرقه ضاله بهائی را برعهده داشت) ختم می شود.

همنشین‌های فائزه هاشمی چه کسانی هستند؟

این اظهارات در حالی است که سابقه اهانت به ائمه علیهم السلام در میان بهائیان همان جشن ها و پایکوبی‌های آنان به پیروی از قره العین در کربلای معلی و در ایام عزاداری حضرت سید الشهدا است. این سابقه‌ی ننگین در ذهن شیعیان هرگز پاک شدنی نیست.

سابقه‌ی دیگر در توهین به مقدسات شیعی را خود بهاءالله در دست دارد. آن جا که وجود مقدس امام زمان علیه السلام را  موهوم خواند و نواب اربعه را افرادی گمراه معرفی کرد که بحث امام زمان و غیبت آن بزرگوار را به راه انداختند. البته وی در مقام توهین به علما و دانشمندان اسلامی نیز سابقه داشته و الفاظ زشت و ناپسندی را به دانشمندان شیعه سبت داده است. مثلا در موارد عدیده ای از کتاب ایقان ایشان را «همج رعاع» ـ حشراتی که به گرد سر حیوانات در گردشند ـ و «خراطین ارض» ـ کرم های زیر زمینی ـ می‌خواند. (از جمله ص 67 و 191) شیخ محمد باقر اصفهانی را که از علمای بزرگ عهد قاجار به شمار می‌آید، «ذئب» (گرگ) و میر محمد حسین امام جمعه اصفهان را «رقشا» (مار خوش خط و خال) خوانده است (قرن بدیع، ج 2، ص 305) او حتی پا را فراتر این نیز گذاشته و شیعیان را مشرک خوانده است.

ص 140 مائده ج 4 و نیز رحیق مختوم ص 595 آمده است: «لعمرالله حزب شیعه از مشرکین از قلم اعلی در صحیفه حمرا مذکور و مسطور.» این رویه در اخلاف ایشان نیز ادامه داشته و همواره مقدسات اسلامی مورد توهین و تعرض قرار گرفته است. اما آن چه که بسیار قابل توجه است و بهائیت را با این شاخص می‌توان شناخت، داوطلبی همیشگی اینان برای شرکت در چنین اموری است.

گویا مأموریت تاریخی این گروه برای شکستن خطوط قرمز مسلمانان و عادی جلوه گر کردن توهین به مقدسات ایشان تمامی ندارد. در بررسی و تحلیل تاریخ اهانت‌ها و هتک حرمت‌هایی که از شیعیان و علمای شیعه، توسط رهبران بهایی و پیروان این فرقه انگلیسی ساخته به تبعیّت از ایشان شده است و جسارت‌هایی که به مقدّسات و مقام رفیع ائمه‌ی شیعه صلوات الله علیهم اجمعین روا داشته‌اند، به این نکته‌ی اساسی و کلیدی پی خواهیم برد که محور این اقدامات و رفتار شنیع، هجمه به اعتقاد شیعیان به وجود مقدّس امام زمان علیه السّلام است.

به نظر می رسد با توجه به اینکه فرقه دست ساز بهائیت وقیحانه ترین توهین و اقدامات را علیه مبانی شرع و دین اسلامی در طول تاریخ تاسیس داشته است تا کنون حتی در زمان پیش از انقلاب نیز کسی جرات این گونه حمایت از اعمال شنیع بهایت را نداشته است و این گونه سخن گفتن و دیدار با اعضای این فرقه ضاله که توهین به امام زمان (عج) را هم در کارنامه سیاه خود دارند در آستانه نیمه شعبان بسیار تامل برانگیز است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: فائژه ، دریای مواج

تاريخ : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395 | 12:57 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا