از همسرم پول قرض می کنم/برای برخی بازیکنان نفت از سوپر مارکت جنس می گیرم

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی تیمش مقابل گسترش درباره مشکلات مالی این تیم گفت: متاسفانه وزیر نفت و مدیران این وزارت خانه هیچ توجهی به وضعیت تیم ما ندارند. نمی دانم ما در کجای اولویت های آنها هستیم؟

زمانی که اعتصاب می کنیم هیچ جوابی نمی دهند. مصاحبه می کنیم پاسخگو نیستند. برای مسئولان اهمیتی ندارد که بازیکنان نفت شب بازی در خانه می خوابند یا هتل. آن وقت آقای جوادی به عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت می گوید من ورزشی نیستم .دوست عزیز اگر ورزشی نیستی برای چی ابتدای فصل برای بستن قرارداد جلو آمدی؟
 
وی در درباره شرایط مالی خود افزود: من که خودم پولی ندارم و از هسرم پول قرض می کنم. باز خدا را شکر که همسرم به من پول قرض می دهد.برخی از بازیکنان هستند که 10هزارتومان پول در جیب شان نیست.
 
دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران بیان کرد: باور کنید رویم نمی شود به خانه بروم، الان که نزدیک عید است نمی دانیم چکار کنیم.من به سبب آشنایی با یکی از سوپرمارکت ها برای برخی بازیکنان به صورت قسطی مواد خوراکی می گیرم. باید به مسئولانی که هیچ جوابی به بازیکنان نفت نمی دهند بگویم اگر شما جواب یک خانواده را می دهید من و برخی بازیکنان دیگر نفت باید هزینه چندین خانواده را تقبل کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: نفت تهران ، دریای مواج

تاريخ : جمعه 21 اسفند 1394 | 6:43 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا