عقیدتی سیاسی با توسعه فعالیت های فرهنگی انگیزه معنوی کارکنان را ارتقاء داده است

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

به گزارش روابط عمومی ستاد آجا؛ امیرسرتیپ رحیم زاده معاون طرح و برنامه و امور مجلس ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشتمین جشنواره پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ارتش که در سالن همایش این دانشگاه برگزار شد با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش بیان کرد: هدف از نامگذاری هفته پژوهش یادآوری اهمیت این موضوع و قدردانی از فعالان این عرصه است چراکه دانایی تنها با تحقیق و پژوهش بدست می آید.

امیرسرتیپ رحیم زاده افزود: هرچه تحقیق و پژوهش پویاتر باشد بخش آموزش نیز توانمندترخواهد شد در واقع پژوهش تضمین کننده پیشرفت و توسعه هر سازمان و مسوولیتی همگانی است.

وی در ادامه تصریح کرد: در جنگ های نیابتی که دشمنان اسلام آنها را با هدف ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به وجود آورده اند روحیه نیروها و رزمندگان صحنه نبرد و عملیات مهم و موثرتر از تجهیزات است که در این بین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش توانسته با توسعه فعالیت ها و برنامه های فرهنگی خود انگیزه های معنوی کارکنان را ارتقا دهد.

این گزارش حاکیست: امیرسرتیپ دوم پزشک محمدحسین لشگری فرمانده بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز طی سخنانی ضمن تبریک هفته پژوهش به فعالیت های علمی دانشگاه علوم پزشکی ارتش اشاره و اظهار داشت: بقای نظام اسلامی و مملکت عزیزمان در گرو فعالیت های پژوهشی و ارتقا سطح علمی است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش , طرح , آجا , عقیدتی

تاريخ : یک شنبه 29 آذر 1394 | 14:3 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا