قدرت نیروی زمینی ارتش به داشتن نیروی انسانی ولایت مدار است

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

امیر سرتیپ دوم شهرام نوروزی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نیروی زمینی با بیان اینکه امروز قدرت و توانمندی نیروی زمینی، داشتن نیروی انسانی پر توان و ولایتمدار است گفت: ما در نیروی زمینی ارتش در بخش آموزش اعم از آموزش های نظامی، فرهنگی و غیره فعالیت های زیادی را انجام می دهیم که بتوانیم یک دانش آموزی را که وارد ارتش جمهوری اسلامی ایران می شود را مهیا سازیم تا در صحنه های مختلف علاوه بر اینکه از خود دفاع می کند اجازه هر نوع تعرض به کشور را در نطفه خفه کند.

فرمانده مرکز آموزش درجه داری جوادالائمه(ع) نیروی زمینی ارتش در ادامه افزود: دشمنان ما برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر نوع ابزاری استفاده می کنند تا بتوانند به خواسته های شوم خود دست یابند، غافل از آنکه ما در سطح نیروهای مسلح فرمانده با تدبیر، آگاه به مسائل روز و خردمندی را داریم که با داشتن نیروی انسانی دلیر و پادر رکاب  هر نوع توطئه ای را خنثی خواهد کرد.

سرتیپ دوم شهرام نوروزی به اهمیت روزهای ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: ماه مبارک رمضان از ماه های رحمت و برکت خداوند است که در این ماه سعی می کنیم زنگاری که بر روح وجسم ما در طول سال نقش بسته است را با عبادت و بندگی پاک کنیم.

وی همچنین از روزهای ماه مبارک رمضان در سال های دفاع مقدس یاد کرد و گفت: ماه مبارک رمضان در مناطق عملیاتی حال و هوای خاصی داشت، آنجایی که رزمندگان به دور از خانواده و در شرایط منطقه و رویارویی با جبهه کفر حضور داشتند و آنجا بود که عبادت به درگاه حق تعالی

بسیار جلوه می کرد. زندگی با رزمندگان در ماه مبارک رمضان معنویت خوبی را به همراه داشت. به دور از خواسته های نفس برای رضای خدا در مقابل هجوم وحشیانه دشمن ایستادگی کردیم و به پیروزی های بزرگ و به یادماندنی دست یافتیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: دریایی مواج ، نیروی زمینی ، شهدا

تاريخ : سه شنبه 9 تير 1394 | 3:32 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا