توسط هواپیماهای جنگنده نیروی هوایی ارتش؛ مسابقات تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی برگزار شد

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

http://www.aja.ir/portal/picture/?1522647/%D8%AA%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C

مسابقات تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی توسط هواپیماهای جنگنده نیروی هوایی ارتش به مدت 3 روز و با شرکت کلیه پایگاه‌های این نیرو با رمز یا ابوالفضل العباس (ع) در پایگاه هوایی شهید نوژه همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، در مسابقات تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی توسط هواپیماهای جنگنده نیروی هوایی ارتش، انوع هواپیماهای اف 4، اف 5، اف 14، سی 130، 707، ایلوشین و صاعقه از پایگاه‌های تابعه این نیرو شرکت داشتند.

بر پایه این گزارش، در روز پایانی این مسابقات که  امیر سرتیپ محمد حسین دادرس جانشین فرماندهی کل ارتش و امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش حضور داشتند، خلبانان جوان نیروی هوایی ارتش  همچون روزهای گذشته بخشی از قابلیت و توان این نیرو را با انجام تاکتیک‌های تیراندازی و با استفاده از بمب‌ها و راکت‌های مشقی به نمایش گذاشتند.

در این مسابقات سناریو‌های متعددی از جمله تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی نیروی هوایی ارتش با هدف ارتقا سطح مهارت فرماندهان در تصمیم‌گیری‌ها و نمایش اقتدار و آمادگی این نیرو به منظور بازدارندگی در برابر تهدیدات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای انجام شد.

گفتنی است، آمادگی رزمی خلبانان شکاری، تقویت مهارت تیراندازی و بالا بردن آموزش و مهارت کارکنان فنی در آماده‌سازی هواپیماهای شکاری از جمله اهداف مسابقات تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی توسط هواپیماهای جنگنده نیروی هوایی ارتش محسوب می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: نهاجا ، آمادگی رزمی ، دریای مواج

تاريخ : پنج شنبه 8 شهريور 1397 | 23:52 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا