به مناسبت سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)؛ طرح مردم یاری در شهرستان سر پل ذهاب انج

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

http://www.aja.ir/Portal/picture/?1445230/%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86

در آستانه سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، طرح مردم یاری توسط کادر درمانی اداره بهداشت و درمان این قرارگاه از امروز به مدت سه روز در شهرستان سرپل ذهاب انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم دکترعلیرضا رنجبر نایینی رییس اداره بهداشت و درمان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با اعلام خبر فوق گفت: گروه پزشکی متخصص و مجرب اداره بهداشت و درمان قرارگاه پدافند در تخصص های مختلف و به همراه تجهیزات جدید درمانی، خدمات مردم یاری و پزشکی را به مردم روستای کویت نامدار شهرستان سرپل ذهاب ارایه می کنند.

وی افزود: در این طرح مردم یاری که به مدت سه روز انجام می شود، تیم 50 نفره پزشکی در رشته های تخصصی و فوق تخصصی اعصاب و روان، قلب و عروق، چشم، ارتوپدی، زنان, عمومی،پوست، عفونی، نورولوژی، رادیولوژی، سونوگرافی، اتاق عمل سیار، دندانپزشکی(سامانه متحرک دندانپزشکی شامل سه یونیت کامل) و تیم واکنش سریع برای بازدید مواد غذایی و آب شرب و متخصصین بهداشت روانشناسی و روان پزشکی ارایه خدمت می کنند.

رئیس اداره بهداشت و درمان پدافند هوایی تصریح کرد: ارائه بسته های بهداشتی و فرهنگی و بازدید از سه خانواده شهید نیز از جمله اقدامات در این طرح است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش ، مردم ، دریای مواج

تاريخ : پنج شنبه 8 شهريور 1397 | 23:50 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا