فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی  ارتش  در بازدید از سازمان مهندسی و اجرایی نزاجا و در جمع کارکنان این سازمان با اشاره به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا گفت: در هر مقطعی یک کار اولویت اصلی است. در زمان جنگ به فرموده امام(ره) جنگ در رأس امور بود و با وجود مشکلات و مسائل فراوان، اکثر امکانات کشور در خدمت جبهه ها و دفاع مقدس قرار گرفت.

وی با بیان این که امروز سازندگی و کار مهندسی در اولویت است افرود: امروز در نیروی زمینی ارتش،  هیچ اولویتی بالاتر از نهضت عمرانی در راستای ساخت منازل سازمانی و خوشایند سازی محیط خدمتی وجود ندارد.

امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: با توجه به سابقه طولانی، ریشه دار و با آبروی مهندسی در ارتش و با عنایت به نیاز  نیروی زمینی ارتش به ساخت منازل سازمانی باید در اسرع وقت کار ساخت این منازل سازمانی مورد نیاز شروع و عملیاتی شود.

وی این اقدام را در راستای عملی کردن اوامر و فرمایشات  فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر ایجاد نهضت عمرانی در نیروی زمینی در راستای نوسازی منازل سازمانی و خوشایند سازی محیط خدمتی دانست و تصریح کرد: اگر این اوامر را محقق کنیم، در محضر خداوند و ولی امر مسلمین سربلند خواهیم بود و هر گونه سهل انگاری، مسامحه و وقت کشی در این امر، شرمندگی و سرافکندگی در برابر خدا، وجدان خود و مردم را در پی خواهد داشت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره در دستور کار بودن ساخت چهل هزار منزل سازمانی در سطح کشور، گفت: بزرگی این کار زمانی مشخص می شود که بدانیم تاکنون چنین تعدادی از ساخت و ساز منازل سازمانی در کارنامه نیروی زمینی ارتش وجود نداشته است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 190 شرکت برای این امر اعلام آمادگی کرده اند  تا در این نهضت بزرگ شرکت کنند و اکنون قرارداد ساخت شش هزار منزل سازمانی در حال نهایی شدن است.

گفتنی است در این بازدید امیر سرتیپ  حیدری از پروژه های در حال اجرا مانند مجموعه چند منظوره ورزشی سازمان مهندسی نیروی زمینی بازدید و از روند اجرای پروژه ها را مورد بررسی قرار داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: فرمانده نزاجا ، دریای مواج

تاريخ : یک شنبه 31 تير 1397 | 1:3 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا