فرمانده پایگاه شهید حسینی بیرجند خبر داد: اولین یادواره شهدای نیروی هوایی استان خراسان جنوبی برگزار

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

سرهنگ خلبان حمید مصطفوی گفت: اولین یادواره شهدای نیروی هوایی ارتش در استان خراسان جنوبی،  ۲۸ تیر ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی ارتش، سرهنگ خلبان حمید مصطفوی فرمانده پایگاه شهید حسینی بیرجند در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی، گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، یکی از مجموعه های تاثیرگذار و معنوی در مجموعه ستاد کل نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهدات نیست افزود: برای ما افتخار بسیار بزرگی است که در راستای گرامیداشت ارزش های دفاع مقدس و پاسداشت یاد و خاطره شهدا گام برداریم.

فرمانده پایگاه شهید حسینی بیرجند با بیان این که ۲۸ تیر ماه اولین یادواره شهدا نیروی هوایی  ارتش در استان خراسان جنوبی برگزار می شود تصریح کرد: این یادواره در راستای کنگره 2 هزار شهید استان خراسان جنوبی برگزار می شود.

همچنین محمدرضا فخر مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی در این دیدار با اشاره به پشتیبانی های موثر تیزپروازان نیروی هوایی ارتش از رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس گفت: ضروری است فداکاری ها و رشادت خلبانان و کارکنان فنی نهاجا برای نسل جوان تشریح شود.

وی تصریح کرد: مدیریت حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی در راستای نشر ارزش ها و اقدامات تاثیرگذار نیروی هوایی ارتش در 8 سال دفاع مقدس، آمادگی  کامل دارد، و در این خصوص از تلاشی فروگذار نخواهد بود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش ، شهدا ، دریای مواج

تاريخ : دو شنبه 25 تير 1397 | 23:41 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا