فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش اردبیل: ارتش جمهوری اسلامی ایران جزو ارتش های مقتدر دنیا است

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش اردبیل گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز با رهنمودها و فرماندهی معظم کل قوا جزو ارتش های مقتدرترین دنیا به شمار می رود.

به گزارش روابط عمومی ارتش، سرهنگ کریم چشک صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل گفت: دنیا امروز براقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک حساب ویژه ای باز کرده است و امروز شاهد این هستیم که روز به روز بر این قدرت واقتدار در کشور افزوده می شود.

وی با اشاره به هجمه های دشمنان برعلیه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، افزود: ملت ایران با آگاهی درست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایتمداری و بصیرت نقشه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی خواهند کشاند.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل گفت: امروزه کشور ما از امن ترین کشور های دنیا محسوب می شود و ما این امنیت را در سایه تلاش نیروهای مسلح کشورمان به دست آورده ایم .

سرهنگ چشک تصریح کرد: در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و بصیرت مردم کشورمان به اقتدار و پیشرفت همه جانبه دست یافته و با اقتدار و عظمتی که در بین نیروهای مسلح دیده می شود هیچ بیگانه‌ای نمی‌تواند حتی یک نگاه چپ به کشورمان داشته باشد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ف تی 40 سراب ، ارتش ، دریای مواج

تاريخ : پنج شنبه 14 تير 1397 | 23:37 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا