سرپرست سازمان قضایی نیروهای مسلح: بخش قابل توجهی از مسائل امنیتی به دلیل سهل انگاری در اجرای قوانین

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

به گزاش روابط عمومی ستاد ارتش، حجت الاسلام فرآتی در جمع دانشجویان دافوس ارتش ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مظلوم، آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران شهیدش در فاجعه هفتم تیرماه 1360، به مظلومیت ارتش در اوایل انقلاب و ترورهای منافقین اشاره کرد و گفت: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ترورهای منافقین شروع شد و در همین راستا ارتش جمهوری اسلامی ایران با شهادت سپهبد قرنی اولین شهید خود را نثار انقلاب کرد.

حجت الاسلام فراتی تصریح کرد: ترور مسئولین توسط منافقین مورد استقبال دشمنان انقلاب قرار گرفت به گونه ای که این گروه های تروریستی کماکان فعالیت های خصمانه خود را علیه جمهوری اسلامی ایران ادامه می دهند، اما با عنایت خداوند و اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی ما این توطئه ها همواره خنثی شده است.

وی به اهمیت امور حفاظتی در مراکز نظامی تاکید کرد و افزود: شما دانشجویان که فرماندهان آینده ارتش هستید باید توجه ویژه ای به مسائل امنیتی و حفاظت اطلاعات و اجرای قوانین و مقررات داشته باشید؛ چراکه بخش قابل توجهی از جرائم قضایی نیروهای مسلح به علت سهل انگاری و عدم رعایت دقیق قوانین و آئین نامه های نظامی انجام می شود.

در پایان این مراسم به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه از حجت الاسلام و المسلمین فرآتی، سرپرست سازمان قضایی نیروهای مسلح با اهدای لوح یادبود قدردانی به عمل آمد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: سازمان قضایی نیروهای مسلح ، ارتش ، دریای مواج

تاريخ : سه شنبه 5 تير 1397 | 23:38 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا