امیر سرتیپ دوم سامانی: علی رغم همه توطئه‌ها، در آرامش و امنیت به سر می‌بریم/تمام افتخارات ایران در م

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

معاون نیروی انسانی نزاجا با بیان اینکه تمام افتخارات ایران در  مجامع جهانی مرهون خون شهدا است، گفت: علی رغم همه توطئه‌ها، در آرامش و امنیت به سر می‌بریم.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم علی سامانی معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش در مراسم تجلیل از همسران ایثارگران، بازنشستگان و فجرآفرینان ارتش که در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه با حضور جمع کثیری از ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها برگزار شد گفت: از حدود پنج دهه پیش تاکنون زمانی که حضرت امام خمینی(ره) نهال انقلاب اسلامی را در میهن عزیزمان کاشته‌اند، با خون شهدا، ایثار و فداکاری ایثارگران و صبوری خانواده‌ها و همسران آن‌ها هر روز نسبت به گذشته تناورتر شده است.

معاون نیروی انسانی نزاجا با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در جهان به عنوان یک قدرت شناخته شده است، افزود: تمام افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های جهانی به برکت خون‌های ریخته شده پاک شهدا و استقامت و صبوری ایثارگران است.

وی تاکید کرد: اگر امروز در مناطق مختلف جهان که اتفاقات و ناامنی‌های مکرر، آرامش و امنیت را از ملت‌ها گرفته و در مقابل آن در کشور عزیزمان علی رغم همه توطئه‌ها، در آرامش و امنیت به سر می‌بریم، مرهون بردباری و از خود گذشتگی سرو قامتانی هستیم که از همه چیز گذشتند تا ما با آرامش و امنیت زندگی کنیم.

امیر سامانی در بخش دیگری از سخنانش همراهی با ایثارگران را توفیق الهی خواند و بیان داشت: خدمت به ایثارگران و بازنشستگان ادامه دهنده راه شهدا و توفیق الهی است و شان، ارزش و منزلت این کار کمتر از شهادت نیست.

معاون نیروی انسانی نزاجا گفت: با تدبیر فرمانده ولایی نیروی زمینی ارتش، ظرفیت‌های مناسبی برای خانواده‌های شهدا، ایثارگران و بازنشستگان در نظر گرفته شده است که ان‌شاءالله مورد رضایت این عزیزان قرار خواهد گرفت. راه جهاد، ایثار و شهادت همواره باز است و ما سربازان ایران اسلامی افتخار داریم که همیشه لباس رزم و جهاد بر تن داریم.

بنابر این گزارش، در این مراسم از تعدادی از فجرآفرینان نیروی زمینی ارتش که به زندانیان سیاسی ارتش در دوران انقلاب مشهور هستند و از خانواده‌های معظم 2 تن از شهدای هوانیروز تجلیل شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: معاون نیروی انسانی نزاجا ، ارتش ، دریای مواج

تاريخ : پنج شنبه 24 خرداد 1397 | 23:41 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا