جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: ماه رمضان فرصتی برای تجدید نظر و پالایش اعمال است

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

حجت الاسلام و المسلمین جلیل صفت جانشین رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ماه رمضان فرصتی برای تجدید نظر و پالایش اعمال انسان است و از آنجا که این ماه، مبارک ماه نزول قرآن بوده، قرآن خود راه تقویت معنوی انسان را نشان می دهد.

به گزارش روابط عمومی ارتش؛ همزمان با ایام شهادت و سوگواری مولی الموحدین مولای متقیان امام علی (ع) و مراسم احیاء لیالی قدر در شب های بندگی و اخلاص در مسجد امام خمینی(ره) شهرک شهید بهشتی پدافند هوایی برگزار شد.

حجت الاسلام جلیل صفت در این مراسم گفت: شب های قدر برای احیای دل و حقیقت انسان است و روزه گرفتن تنها برای نخوردن، نیاشامیدن و ریاضت نیست بلکه روزه گرفتن باید در وجود انسان نورانیت ایجاد کند، چرا که روزه واقعی می تواند به تقوا منتها شود، تقوایی که انسان را از ارتکاب به گناه باز دارد همانگونه که نماز انسان را از فحشاء و منکر باز می دارد.

در ادامه حجت الاسلام جلیل صفت در مقوله دیگر در خصوص مرگ حقیقی افزود: مرگ حقیقی داشتن یا نداشتن روح نیست بلکه حیات حقیقی حیاتی است که شأن والای انسان را حفظ کند. گناه و معصیت است که مانع از درک حقیقت والای مقام انسان می باشد.

وی با استناد به کلامی از حضرت رسول (ص) خاطر نشان کرد: اگر دو ویژگی در امت پیامبر(ص) نبود با ما معصومین علیهم السلام هیچ تفاوتی نداشتند: آن دو ویژگی حفظ زبان و آلوده نکردن دل است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: جانشین ع س آجا ، ماه رمضان ، ارتش ، دریای مواج

تاريخ : پنج شنبه 17 خرداد 1397 | 22:35 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا