يكشنبه سرتیپ فرازیان از فرماندهان دلاور دفاع مقدس به دیار باقی شتافت .

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

میر سرتیپ دوم یدالله فرازیان فرمانده دلاور و اسبق لشکر ۳۰ گرگان و همرزم شهید سپهبد صیاد شیرازی و از فرماندهان دلاور سالهای دفاع مقدس به دیار باقی شتافت .

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر سرتیپ دوم فرازیان با حضور در مسولیتهای متعدد و طی مراحل فرماندهی در یکانهای عملیاتی و آموزشی و حضور موثر در عملیات های بزرگ جنگ تحمیلی از جمله فرماندهان مبتکر و متعهد بود که با ویژگی های بارز مدیریتی و منش فرماندهی مبتنی بر اخلاق ، ارتقای روحیه رزمی رزمندگان یکانهای تحت امر خود را فراهم می کرد که این ویژگی ها موجب موفقیت های وی در شرایط دشوار جنگ تحمیلی بود .

این گزارش حاکیست امیر فرازیان در طول مدت فرماندهی لشکر ۳۰ گرگان پذیرای جمع کثیری از اسرای عراقی بود که با رفتار و مدیریت اخلاق مدار و اسلامی ، الگویی از عطوفت و رسیدگی به اسرا بر مبنای تعالیم اسلامی را از خود به یادگار گذاشت . گفتنی است ایشان از پیشگامان تشکیل یکی از تیپ های تکاور در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود و هرگز از تلاش و برنامه ریزی و خدمت به همرزمان خود غافل نشد و در دوران بازنشستگی نیز با حضور مسولانه در کانون باز نشستگان ارتش منشاء خدمات و رسیدگی به امور بازنشستگان شد.

پیکر آن امیر دلاور ارتش اسلام فردا دهم اردیبهشت ساعت ۹۳۰ صبح با حضور فرماندهان و همرزمان ایشان از ستاد نیروی زمینی ارتش واقع در تهران ، لویزان خیابان نیروی زمینی، تشییع خواهد شد

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش ، شهدا ، دریای مواج

تاريخ : یک شنبه 9 ارديبهشت 1397 | 23:45 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا