رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: ارزش امروز ارتش وسپاه در وحدت وبرادری است

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی نماینده ولی فقیه ورئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: برخورداری از یک فرمانده مومن و متدین برای نظام اسلامی نعمت است و فرماندهان ما در نیروهای مسلح اینگونه اند.دشمن از اینکه نتوانسته بین ارتش وسپاه رخنه ایجاد کند به شدت ناراحت است و امروز ارزش ارتش و سپاه در وحدت وبرادری است واین وحدت هم برای نظام برکات خوبی به همراه دارد وهم باعث ناامیدی وشکست دشمنان می شود.

به گزارش روابط عمومی آجا:رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ضمن قدردانی از تلاش همه دست اندرکاران برگزاری مراسم گرامیداشت روز ارتش وحماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان گفت:امسال روز ارتش متفاوت تر از سالهای گذشته برگزار شد وبا همت شما فرماندهان و مسئولین دلسوز این روز در جامعه به خوبی معرفی شده است.

بنابراین گزارش؛ رئیس سازمان عقیدتی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت باسعادت قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل (ع) وروز جانباز در جمع فرماندهان ،مسئولین وتعدادی از جانبازان سرافراز نیروی زمینی آجا گفت: ارتش ما یک ارتش مردمی ومحبوب است و روز ارتش یعنی معرفی کارنامه  درخشان ولایتمداری ارتش.امروزبحمدالله  شبکه فرماندهی در ارتش، متدین،پرکار و ولایی است و این نعمت بزرگی است که خداوند به ملت ایران اسلامی عنایت فرموده است.

وی در ادامه گفت:همه باید تلاش کنیم که ارزش های اسلامی وانقلابی موجود در بین کارکنان ارتش را در جامعه نشر دهیم و جامعه را با این تفکرات و روحیات انقلابی بیشتر آشنا کنیم. چرا که آنهایی که با این روحیه ایثارگرانه و خدمتگزار فرماندهان وکارکنان ارتش آشنا می شوند ارادتشان به این حافظان امنیت بیشتر می شود.

عباس محمد حسنی،کار برای رضای خدا را از مهمترین فاکتورهای یک انسان مومن دانستند و گفتند:یک روزی ما آرزو می کردیم که حکومت اسلامی برپا شود وهر چه داریم در این راه خرج کنیم وامروز  به برکت رهبری امام راحل(ره) و سکان داری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) وایثارگری شهدا،جانبازان و رزمندگان ایران اسلامی چنین اتفاقی افتاده است وهرکس باید برای تقویت این نظام اسلامی هرکار از دستش بر می آید انجام دهد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فضای معنوی حاکم بر نیروی زمینی ارتش را ناشی از حضور فرماندهان مومن وکارکنانی ولایتمدار دانست واین را یکی از برکات ارزشمندالهی برشمرد.

وی با اشاره به روز جانباز گفت: ما هرچه داریم از برکت خون شهدا و ایثارگری جانبازان،رزمندگان و خانواده های آنان است.ما همان مقدار که بدهکار شهدا هستیم،به همان میزان نیز بدهکار جانبازان هستیم چرا که جانباز شهید چندباره است وجانبازی شهادت مکرر است.شهادت یک بار اتفاق می افتد وآن شهید به آرزوهایش می رسد اما بعضی از جانبازان به خاطر جراحات وزخم هایی که دیده اند در شبانه روز ودر جلو چشمان خانواده اشان چندین بار شهید می شوند وزنده می شوند.بنابراین ما مدیون جانبازان عزیز هستیم وبایستی در این زمینه فرهنگ سازی کنیم ویک تجدید نظر در شیوه فرهنگ سازی ارزش جانباز وجانبازی  دربین نسل جوان داشته باشیم.جانبازان از راه قمر بنی هاشم(ع)پیروی می کنند واین بزرگترین افتخار برای آنان به حساب می آید.

عباس محمدحسنی با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) در این زمینه گفت:ایشان فرمودند: اگر جانبازی به شرط اینکه صبر جمیل داشته باشد و در آن شکوه نباشد با خدا معامله نماید و از معامله با خدا هم پشیمان نشود خدا بر او پاداش هزاران شهید را اعطا میکند.

درپایان این مراسم ضمن قدردانی از تلاش فرماندهان و پیشکسوتان نیروی زمینی ارتش گفت:باید دربه کارگیری نیروهای جوان،زبده وکارآمد تلاش کنیم و این مسیر را برای حضور جوانان باز نگه داریم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش ، روز جانباز ،دریای مواج

تاريخ : یک شنبه 2 ارديبهشت 1397 | 1:24 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا