برپایی دوره بصیرت خانواده‌های كاركنان نیروی زمینی دراستان فارس

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

http://www.aja.ir/Portal/picture/?1495336/1

برپایی دوره بصیرت خانواده‌های كاركنان نیروی زمینی دراستان فارس
به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش؛ یكصد و سی و هشتمین دوره بصیرت ویژه خانواده‌های كاركنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران منطقه استان فارس برگزار شد.
یكصد و سی و هشتمین دوره بصیرت ویژه خانواده‌های كاركنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران درمنطقه استان فارس با هدف تقویت و تحكیم بنیان‌های خانواده و ارتقای بصیرت دینی، علمی و سیاسی خانواده‌ها امروز با حضور خانواده‌های كاركنان تیپ ۵۵ هوابرد و فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه جنوب شرق نیروی زمینی  در تحقق طرح فرهنگی مصباح به پایان رسید.
امیر سرتیپ دوم
ذبیح‌الله بهمن زیاری، فرماندهی تیپ ۵۵ هوابرد در مراسم اختتامیه این دوره گفت: برگزاری دوره‌های بصیرت ویژه كاركنان و خانواده‌های آنان از تاكیدات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم كل قوا بوده و این دوره‌ها با هدف ارتقای بصیرت و آگاهی خانواده‌ها برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، روح همه كارها معنویت و بصیرت دینی و تعمیق اعتقادات و باورهای دینی است و با توجه به اینكه خانواده به عنوان ركن اساسی و تاثیرگذار در تعالی جامعه است، برگزاری چنین دوره‌هایی در راستای افزایش بصیرت و بالا رفتن آگاهی‌های خانواده‌ها و زمینه‌سازی برای استحكام بنای مقدس خانواده و به تبع آن تربیت نسلی شایسته و انقلابی است.
سرتیپ دوم بهمن زیاری با بیان اینكه بصیرت باید در تمامی ابعاد علمی، دینی، سیاسی، اجتماعی و ... باشد، گفت: در طول تاریخ عدم بصیرت و آگاهی باعث گمراهی و انحرافات زیادی شده است.

گفتنی است ؛در این دوره سه روزه كه به میزبانی فرماندهی آماد و پشتیبانی جنوب شرق نیروی زمینی  در سالن اجتماعات این یکان برگزار شد، صد نفر از همسران كاركنان این دو یکان شركت كردند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: بصیرت ، ارتش ، خانواده پرسنل ، دریای مواج

تاريخ : جمعه 4 اسفند 1396 | 1:48 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا