خبارسقوط هواپیمای مسافربری+فیلم‌وعکس ادامه عملیات جستجو/پیش‌بینی بارش در منطقه/اخذ۱۵۰۰عکس از محل حاد

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

هواپیمای تهران- یاسوج ۵۰ دقیقه بعد از پرواز از صفحه رادار ناپدید شد و در حالی عملیات جستجو برای دومین روز ادامه دارد که همچنان لاشه هواپیما پیدا نشده و جستجوی هوایی نیز متوقف شده است.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: هواپیمای «ای تی آر ۷۲ – ۶۰۰ » متعلق به هواپیمایی آسمان ساعت هشت صبح یکشنبه از فرودگاه مهرآباد تهران به سمت فرودگاه یاسوج «تیک آف» کرد و در حدود ساعت ۸ و ۵۰ دقیقه هواپیما از صفحه رادار ناپدید شد.

مطابق اطلاعات اولیه اعلام‌شده از سوی مسئولان هواپیمایی آسمان هواپیما در ۱۴ مایلی شهر یاسوج و در نزدیکی روستای «بیده» به کوه دنا برخورد کرده است. مطابق آخرین اطلاعیه شرکت هواپیمایی آسمان یکی از مسافران پرواز تهران - یاسوج، از پرواز جامانده و تعداد مسافران هواپیمای سقوط کرده ۶۵ نفر بوده است.

پس از شنیدن خبر سقوط هواپیما گروه‌های امدادی به منطقه احتمالی اعزام شدند اما نامشخص بودن نقطه سقوط جستجوها را بی‌ثمر کرده است. جلسه ستاد بحران استان‌ها نیز در منطقه دنا کوه سمیرم بدون هیچ مصوبه‌ای پایان یافت و جستجوها نیز تنها بر اساس گفته‌های شاهدان محلی انجام می‌شود.

عملیات جستجو در منطقه پادنای سمیرم در حال پیگیری است. این منطقه در جوار رشته‌کوه بلند دنا قرارگرفته است و با جغرافیای کوهستانی خود، استان‌های اصفهان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد را به هم متصل می‌کند.

خانواده های مسافرین این هواپیما، با اما و اگرهای فراوانی روز خود را به شب می رسانند و چشم انتظارند که شاید خبری و یا نشانه ای از عزیزانشان بیابند. با گذشت دو روز از این حادثه محل دقیق حادثه مشخص نیست و امدادگران در مسیرهای مختلف به جستجو می پردازند.

آخرین اخبار از این سانحه هوایی را در زیر می‌خوانید.


۲۰:۵۰ تیم اورژانس با یک راه بلد عازم«شهید» شد/حضور پررنگ تر ارتش و سپاه

به دنبال تداوم عملیات جست و جوی لاشه هواپیما از ساعتی قبل تیم اورژانس به همراه یک راه بلد با خودروی آفرود به منطقه صعب العبور روستای شهید اعزام شد.


۲۰:۱۳ جلسه استاندار اصفهان با فرمانده هوانیروز ارتش

استاندار اصفهان امروز برای هماهنگی بیشتر به منظور اعزام بالگرد به منطقه حادثه، با فرمانده هوانیروز ارتش جلسه داشت.


۲۰:۱۲ سردار رمضان شریف: پهپادهای سپاه در منطقه سقوط هواپیما هستند

سخنگوی سپاه با اشاره به فعال بودن پهپاد سپاه در منطقه سقوط هواپیمای ATR گفت: شرایط نامساعد جوی کشف محل دقیق سقوط هواپیما را برای پهپادها دشوار کرده است. جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید.


۲۰:۰۰ تکاوران تیپ ۶۵ نوهد به منطقه سقوط هواپیما اعزام شدند

بنا به درخواست ستاد بحران و دستور فرمانده نزاجا قرارگاه جستجو و تفحص در گروه ۲۲شهرضا با حضور امیر سرتیپ نعمتی جانشین نزاجا تشکیل شد. تکاوران تیپ ۶۵ نوهد جهت صعود به ارتفاعات به منطقه سقوط هواپیما اعزام شدند.

فردا صبح تیم های تکاور تیپ ۶۵نوهد به مناطق صعب العبور صعود و عملیات جستجو و تفحص را آغاز خواهند کرد. فرمانده هوانیروز نیز امیر سرتیپ نعمتی جانشین نزاجا را در عملیات جستجو همراهی می کند.


۱۹:۲۷ حضور عوامل امدادرسانی در محل سقوط هواپیمای ATR72 آسمان

برای دیدن بقیه تصاویر اینجا کلیک کنید.


۱۹:۱۲ لاشه هواپیما پیدا نشده است/اعلام اخبار موثق از سوی ستاد بحران

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان خبر پیدا شدن لاشه هواپیما را تکذیب کرد و گفت: اخبار موثق از سوی ستاد مدیریت بحران در منطقه اعلام خواهد شد.


۱۹:۰۸ استاندار کهگیلویه و بویراحمدخبرمشاهده قطعاتی ازهواپیما را رد کرد

علی محمد احمدی افزود: مه و ابرهای متراکم در ارتفاعات امکان تشخیص اینکه این شی مربوط به هواپیما باشد را سخت می کند. وی بیان داشت: جستجو در این مکانها با توجه به بارش زیاد برف و کمی دید، باید با بالگردهای قدرتمند تری انجام شود.


۱۹:۰۵ اخذ ۱۵۰۰ عکس از محل حادثه/ تصاویر ماهواره ای روس کاربرد ندارد

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تاکنون ۱۵۰۰ قطعه عکس با استفاده از پهپادها از محل سانحه گرفته شده است که به دلیل شرایط جوی منطقه، عکس ها از وضوح کافی برخوردار نیستند. جزئیات خبر را اینجا بخوانید.


۱۹:۰۰ فرماندار سمیرم خبر داد: تکذیب پیدا شدن لاشه هواپیما/ نشست مدیریت بحران در حال برگزاری است


۱۸:۵۲ اظهارات ضد و نقیض مسئولان در خصوص پیدا شدن لاشه هواپیما

در حالیکه دقایقی پیش در فیلم منتشر شده از فرماندار سمیرم که در جمع مردم معترض در پادنا سخنرانی می کند، خبر از پیدا شدن قطعاتی از لاشه هواپیمای تهران - یاسوج در منطقه را می دهد، مسئولان استانداری اصفهان، این مطلب را رد کرده اند.


۱۸:۲۶ لکه سیاه دیده شده مربوط به هواپیمانبود/هزاران نگاه چشم انتظار دنا

 لکه سیاه دیده شده توسط بالگردها مربوط به هواپیما نبود و جستجوها بدون یافتن هیچ نشانه ای ادامه می یابد. مشروح گزارش را اینجا بخوانید.


۱۸:۰۷ فیلم/ وزیر راه و شهرسازی عملیات جستجو برای هواپیمای یاسوج را تشریح کرد


۱۷:۰۲ بررسی مسیر هواپیمای آسمان با حضور کمک خلبان در ارتفاعات دنا

استاندار اصفهان از بررسی مسیر عبور هواپیمای آسمان در این منطقه با حضور کمک خلبان این هواپیمائی در ارتفاعات دنا خبر داد. جزئیات خبر را اینجا بخوانید.


۱۶:۵۰ فیلم/ لحظه مواجهه وزیر راه با خانواده قربانیان سانحه هواپیمای تهران-یاسوج


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: عملیات جستجو ، تی 65 نوهد ارتش ، دریای مواج

تاريخ : دو شنبه 30 بهمن 1396 | 23:55 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا