۲۲بهمن تماشایی؛ کدام مسئولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

کدام مسئولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند

شناسهٔ خبر: 4224842 - یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
در طلیعه فجر چهلم انقلاب اسلامی، مسئولان لشکری و کشوری نیز همراه با مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، در طلیعه فجر چهلم انقلاب اسلامی، از ساعت ۹ صبح، راهپیمایی باشکوه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در تهران و سراسر میهن اسلامی، آغاز شد. بر همین اساس مسئولان کشوری و لشکری همراه با مردم در دقایق اولیه در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند.

روحانی: باید بیش از همیشه خودمان را برای خدمت به مردم آماده کنیم

حجت‌الاسلام حسن روحانی روز یکشنبه از خیابان آزادی در مسیر راهپیمایی گسترده، پرشور و بانشاط مردم قرار گرفت و همراه با مردم بر ارتباط ناگسستنی‌شان با انقلاب، امام و رهبری تأکید کرد. رئیس جمهور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور پرشور و باشکوه مردم ، پاسخی به توطئه های آمریکا و تحرکات صهیونیست ها در منطقه است ،گفت: باید بیش از همیشه خودمان را برای خدمت به مردم آماده کنیم.

حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در راهپیمایی

امیر شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن حضور یافت.

کواکبیان: حضور مردم تضمین کننده انقلاب است

همچنین مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در خصوص پیام‌های حماسه مردم گفت: برای کسانی که با این انقلاب و نظام مخالفت می‌کنند، پیام روشنی دارد که مردم هرچند با بعضی از مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند، اما در برابر سلطه‌گران یک ید واحده و مشت محکمی هستند.

وی در ادامه افزود: عظمت و شکوه گسترده مردم حداقل می‌تواند تضمین سلامت نظام، استقامت مردم و پایداری نظام را نشان دهد.

رئیس دانشگاه تهران: مشارکت مردم مهمترین عامل رفع مشکلات است

محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران هم در حاشیه راهپیمایی سی و نهمین پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: وز ۲۲ بهمن یادآور مشارکت باشکوه مردم در پیروزی انقلاب اسلامی است و این حرکت مردمی همچنان ادامه دارد؛ یعنی مردم انقلاب اسلامی و دهه فجر را برای خودشان می دانند و این جریانی است که خودشان ایجاد کرده اند و طبیعتا از آن دفاع خواهند کرد.

رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه مشکلات و کمبودهایی در کشور وجود دارد، تصریح کرد: عاملی که می تواند این مشکلات را رفع کند خود مردم و مشارکت آنهاست.

حضور ظریف در جمع راهپیمایان تهرانی

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن همانند خیل کثیر اقشار مردم تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کرد.

وی در جمع خبرنگاران با تقدیر از حضور با شکوه مردم در این راهپیمایی اظهار داشت: ما امنیت خود را مدیون مردم و حضور آنها در صحنه هستیم.

شمخانی: دوران بزن در رویی به پایان رسیده است

علی شمخانی، دبیرشورای عالی امنیت ملی نیز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن حضور یافت. وی در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی در خصوص ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله پهپاد ایران به خاک این رژیم، گفت:  اصل این حرف، غیر منطقی است چرا که پهپاد را که با هواپیما نمی زنند.

شمخانی در پایان تاکید کرد: بر خلاف وضعیت های قبلی که رژیم صهیونیستی فکر می کرد هر حمله ای بی پاسخ می ماند، متوجه شد که دوران بزن در رویی به پایان رسیده است.

شرکت رئیس جمهور در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن

حجت‌الاسلام حسن روحانی روز یکشنبه از خیابان آزادی در مسیر راهپیمایی گسترده، پرشور و بانشاط مردم قرار گرفت و همراه با مردم بر ارتباط ناگسستنی‌شان با انقلاب، امام و رهبری تأکید کرد.

وزیر اقتصاد: حضور گسترده مردم بعد از ۳۹ سال باعث افتخار است

مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد با حضور در جمع راهپیمایان تهرانی در خصوص پیام حضور مردم گفت: بعد از ۳۹ سال از گذشت انقلاب، حضور مردم باعث افتخار است. باید از این حضور قدردانی کنیم.

وی افزود:حضور مردم بسیار مهم است و با بودجه ای که امسال تصویب می‌شود انشاالله سال خوبی خواهیم داشت.

حضور سردار وحیدی در راهپیمایی

سردار وحیدی وزیر دفاع دولت دهم نیز با حضور در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن به جمع شرکت کنندگان در پیوست.

حضور امامی کاشانی در حضور سی و نهم

آیت الله امامی کاشانی خطیب نمازجمعه تهران نیز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کرد.

حضور وزیر ارتباطات همراه با خانواده در راهپیمایی ۲۲ بهمن

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات همراه با خانواده در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافت.

حجت الاسلام طائب: مسئولان در خدمت مردم باشند

همچنین در آستانه سالگرد سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران  به خیل عظیم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیوست. وی در حاشیه راهپیمائی ۲۲ بهمن درباره حضور باشکوه مردم در این راهپیمائی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند حضور مردم در این راهپیمائی و جشن انقلاب تماشای است. رئیس سازمان اطلاعات سپاه ادامه داد: شکرانه نعمت حضور مردم این است که مسئولان در خدمت مردم باشند و تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم بگزارند .

حضور سرلشکر فیروزآبادی در راهپیمایی

سرلشکر فیروزآبادی مشاور فرمانده معظم کل قوا هم به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست.

ناطق نوری در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافت

حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از چهارراه ولیعصر تهران به خیل عظیم ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیوست.

وزیر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافت

رحمانی فضلی، وزیر کشور از میدان انقلاب به خیل عظیم راهپیمایان یوم‌الله ۲۲ بهمن پیوست و همراه با مردم در جشن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرد.

سردار جلالی: هر بار که ترامپ شیطنت می‌کند، مردم ایران بیشتر متحد می‌شوند

سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل با حضور در جمع راهپیمایی ۲۲ بهمن در خصوص پیام این راهپیمایی اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان‌دهنده وحدت ملت ایران است. وی در خصوص پیام حضور مردم به یاوه‌گویی‌های ترامپ نیز افزود: ترامپ تکلیفش معلوم است و هربار که بیشتر شیطنت می‌کند، مردم ما بیشتر متحد می‌شوند.

شریعتمداری: مردم دست از حمایت از نظام و رهبری خودشان بر نداشتند

محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز با حضور در جمع راهپیمایی ۲۲ بهمن به مهر گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان یک بیمه ای که هر ساله نظام آن را تکرار می کند، به حساب می آید. وی افزود: مردم شریف کشور علیرغم همه مشکلات این چهار دهه که به دلیل مواجه و مبارزه با جهان استکبار با آن روبرو بوده اند دست از حمایت از نظام و رهبری خودشان بر نداشتند و هر سال راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن را تکرار می کنند.

میرلوحی: دشمنان ایران را با قلعه های فروریخته منطقه مقایسه نکنند

محمود میرلوحی نایب رئیس شورای شهر تهران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در خصوص پیام حضور مردم گفت: پیام مردم این است که ما هستیم. انقلاب، استقلال، تمامیت ارضی را همراه با قول های امام راحل و رهبر عظیم الشأن می خواهیم.  وی در ادامه در خصوص پیام این حضور به دشمنان خارجی گفت: پیام به دشمنان خارجی این است که ایران محور امنیت، تفکر و اندیشه ورزی است و ایران را با قلعه های فررویخته منطقه مقایسه نکنید.

جهانگیری: مردم دلبسته نظام هستند

معاون اول رییس جمهور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرد و با میلیونها ایرانی که عاشقانه دل در گرو کشور و انقلاب اسلامی دارند همراه شد. جهانگیری در جمع خبرنگاران درباره مهمترین پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این مردم به نظام، انقلاب و آرمان هایی که امام (ره) برای انقلاب ترسیم کردند دلبسته و پایبند هستند و از آن دفاع می کنند. وی افزود: حضور مردم در این راهپیمایی عظیم برای استمرار حرکت نظام و انقلاب بسیار مهم و کارساز است و نشان می دهد که مسئولان نیز باید با تلاش بیشتر برای رفع مشکلات مردم حرکت کنند.

قالیباف: مشکلات مردم را برطرف و رضایتشان را بدست آوریم

محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور یافت. قالیباف در جمع خبرنگاران گفت:امروز سعی کردم همپای مردم خوبی باشم که از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز و در تداوم انقلاب همواره در صحنه بوده‌اند.مردم، اسلام و ولایت فقیه سه رکن اصلی انقلاب اسلامی هستند.

قالیباف ادامه داد: :ان‌شاءالله همواره بتوانیم وحدت خود را حفظ کنیم و همه پا به پای مردم پیش بیاییم و مشکلات آنها را برطرف و رضایتشان را بدست آوریم؛ چراکه بدون شک رضایت مردم رضایت خدای متعال است.

کمال خرازی: حضور مردم بزرگترین پشتوانه جمهوری اسلامی ایران است

کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان با حضور در راهپیمایی در خصوص اهمیت حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تاثیر آن در عرصه بین المللی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: این حضور گسترده مردم نشان می دهد آنها همچنان پای نظام و انقلاب ایستاده اند و هر سال با عظمت تر از سال های گذشته در این راهپیمایی حضور به هم می رسانند. وی ادامه داد: قطعا حضور بیشمار مردم در صحنه ها بزرگترین پشتوانه جمهوری اسلامی ایران است.

محسنی اژه ای در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافت

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای، معاون اول رئیس قوه قضائیه و سخنگوی قوه قضاییه به خیل عظیم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیوست.

حضور وزیر فرهنگ در جمع راهپیمایی کنندگان

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور یافت.

ابوترابی فرد : وحدت بین مسلمانان یکی از مهم ترین دستاوردها انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام ابوترابی فرد هم در جمع راهپیمایی کنندگان گفت: 22 بهمن بیانگر وحدت و عزم و اراده ملت ایران برای پیمودن قله‌های اقتدار است.

عضو هیئت حل اختلاف قوای سه‌گانه، وحدت بین مسلمانان را یکی از مهم ترین دستاوردها انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت:انقلاب اسلامی مفتخر است که در سایه حضور اقتدار آفرین ملت ایران در برابر استکبار جهانی بایستد. وی ادامه داد:موقعیت استراتژیک ایران و استفاده بهینه از قدرت و خلق قدرت برای ایران که زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را برای ایران فراهم کرده است دستاورد حضور مقاومت و ایثار شما ملت ایران است.

مولاوردی: باید عدالت اجتماعی در اولویت برنامه ریزی مسئولان قرار گیرد

شهیندخت مولاوردی هم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن درگفتگو باخبرنگار مهر گفت: آرمانهایی که انقلاب اسلامی مبتنی بر آن بود شامل  استقلال، ازادی و عدالت اجتماعی که من بنظرم می رسد در زمینه عدالت اجتماعی که شعبه ها وشاخه های متعددی دارد از جمله آموزشی و اقتصادی وجنسیتی دارد،  هنوز راههای نرفته ای داریم.

وی ادامه داد: تا تحقق آن عدالت اجتماعی که بخاطر آن همه ایرانیان در کنارهم و دست در دست هم قیام کردند و بزرگترین انقلاب نرم جهان را رقم زدند فاصله داریم.

مولاوردی تاکید کرد: لذا در ٤٠سالگی انقلاب بیشترین همت متولیان و سیاستگذاران بر این باید قرار بگیرد که عدالت اجتماعی را بات وجه به وضعیت اخیر جامعه مان  که بنظر می رسد وضعیت چندان مطلوبی ندارد  را در برنامه ریزیهایشان بیشتر مد نظر قرار دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ، یوم الله 22 بهمن ، دریای مواج

تاريخ : یک شنبه 23 بهمن 1396 | 1:0 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا