مراسم بزرگداشت سالروز ورود امام (ره) به میهن در ستاد ارتش برگزار شد

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

مراسم بزرگداشت 12 بهمن و سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به وطن با حضور فرماندهان، مسئولین و کارکنان ستاد ارتش در مسجد امام خمینی (ره) این ستاد برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام حسین صنعت پور امیری رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: شعار اصل انقلاب اسلامی، "استقلال، آزادی جمهوری اسلامی" بوده است..
وی با مقایسه اقتدار نظامی امروز کشور با قبل از پیروزی انقلاب افزود: از جمله مشکلات اساسی کشور ما قبل از انقلاب وابستگی نظامی، اقتصادی و... به دیگران بود، در بعد نظامی ایران گرفتار وابستگی شدید بود و در عین حال با حضور مستشاران آمریکایی، افسران ایرانی زیر دست بودند و کرامتشان حفظ نمی شد. امروز به برکت نظام مقدس اسلامی، ایران در بعد نظامی به کشور مستقل و موثر تبدیل شده است و دست غرب و مستشاران خارجی از سر ارتش ما کوتاه شده است.
حجت الاسلام صنعت پور گفت: در بعد اقتصادی، تلاش های فراوانی بعد از انقلاب اسلامی صورت گرفته و نیاز به تلاش بیشتر مسئولین و مردم وجود دارد. نگاه به برخی کشور های توسعه یافته این درس را می آموزد که حمایت از تولید ملی و تلاش مضاعف مردم و دولت آن کشورها، آنها را در جایگاه مناسبی قرار داده است.
وی برند گرایی و خرید کالا های لوکس و رقابت در این عرصه را از آفت های رشد اقتصاد ی خواند و افزود: مادرانی که جهیزیه دختران خود را از کالا های خارجی تهیه می نمایند چگونه برای اشتغال فرزندان خود دعا می کنند و انتظار اجابت دارند؟
رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش  تصریح کرد: بیش از ده سال است که علمای بزرگ ما از خرید منسوجات و مصنوعات خارجی پرهیز داشتند و هم دیگران را نهی می نمودند.
وی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای پیشرفته اقتصادی از ابتدا با خرید کالاهای وطنی حتی با کیفیت پایین تر و قیمت بالاتر، از تولیدات ملی خود حمایت نموده اند، گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، برای ارتقای اقتصادی ایران اسلامی، همه باید در خرید کالاهای ایرانی مصر باشیم تا به اشتغال و آبادانی کشور کمک نمائیم.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: مراسم بزرگداشت امام دریای مواج ارتش

تاريخ : یک شنبه 16 بهمن 1396 | 6:11 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا