همزمان با آغاز دهه مبارکه فجر؛ محفل انس با قرآن در ستاد نهاجا برگزار شد

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
به مناسبت 12 بهمن و  آغاز ایام الله دهه فحر محفل انس با قرآن در مسجدالنبی(ص) ستاد نیروی هوایی ارتش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی نهاجا، در این محفل انس با قرآن که با حضور امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی و دیگر فرماندهان و مسئولین این نیرو برگزار شد، ابتدا ستوانیکم یونس عرب جزی آیاتی را از سوره مبارکه زمر تلاوت کرد.
سپس گروه تواشیح "اسراء" به اجرای برنامه پرداخت. همچنین احمدی وفا قاری بین المللی کشورمان آیاتی از سوره مبارکه اسرا را تلاوت کرد.

 

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین خدیری استاد حوزه دانشگاه ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر به نقش موثر کارکنان نیروی هوایی ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بیعت تاریخی و شجاعانه کارکنان این نیروی الهی کمر طاغوت را شکست و موجب امیدواری انقلابیون و مردم عزیز شد.

 وی در ادامه افزود: به برکت انقلاب اسلامی ایران، فرهنگ قرآنی در بین مردم گسترش یافته و این کتاب مقدس الهی دارای جایگاه خاص و مورد توجه ویژه ملت شریف ایران و مسئولین قرار کرفته است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به آیات پایانی سوره مبارکه زمر، چهار ویژگی قرآن کریم را موعظه، شفای امراض روحی، مایه هدایت و موجب جلب رحمت  عنوان کرد.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: نهاجا ، ارتش ، دریای مواج

تاريخ : شنبه 13 بهمن 1396 | 23:59 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا