مشاور فرمانده کل ارتش: هشدار ارتش به 2فروند ناو ائتلاف ، اقدامی شجاعانه و از روی اقتدار بود

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

شاور فرمانده کل ارتش با اشاره به برگزاري رزمايش محمد رسول‌الله(ص) گفت: هشدار ارتش جمهوري اسلامي به 2 فروند ناو ائتلاف در نخستين روز رزمايش، اقدامي شجاعانه و از روي اقتدار بود.
امير سرتیپ «محمدحسن نامي» گفت: در رزمايش محمد رسول‌الله (ص) ارتش جمهوري اسلامي ايران که طي 2 روز گذشته در تنگه هرمز، سواحل مکران، درياي عمان و شمال اقيانوس هند تا مدار 15 درجه برگزار شد همکاري و هماهنگي ميان نيرو‌هاي 4 گانه ارتش»، «ارتقاي روحيه سلحشوري رزمندگان»، «چابکي و تحرک يگان‌ها» و همچنين «آزمايش تسليحات جديد» در قالب اهداف رزمایش به خوبی محقق شد .

امیر نامي اظهار داشت: با توجه به اينکه نيرو‌هاي شرکت‌کننده در اين رزمايش، از يگان‌هاي زميني، هوايي، دريايي و پدافند هوايي ارتش بودند، هماهنگي آن‌ها و اجراي بدون نقص رزمايش، ماموريتي بسيار پيچيده بود که به فضل الهي فرماندهان ارتش به خوبي از پس از اين کار برآمدند.
مشاور فرمانده کل ارتش ادامه داد: قبل از برگزاري رزمايش‌ها در چنين سطح و مقياسي، کشور‌هاي پيراموني و ناو‌هاي حاضر در محدوده رزمايش، در جريان قرار مي‌گيرند که در هنگام برگزاري رزمايش حق ندارند وارد محدوده تمريني شوند و از اين رو، هشدار ارتش جمهوري اسلامي به 2 فروند ناو ائتلاف در نخستين روز رزمايش، اقدامي شجاعانه و از روي اقتدار بود.
امير نامي همچنين گفت: رزمايش بزرگ محمد رسول‌الله (ص) ارتش جمهوري اسلامي ايران، پيام «صلح و دوستي» براي کشور‌هاي منطقه را در پي داشت.
وي در ادامه با بيان اينکه «تجارب دفاع مقدس» و «تجارب حوزه مقاومت» با رزمايش‌هايي که نيرو‌هاي مسلح جمهوري اسلامي ايران در سطح کلان انجام مي‌دهند، پيوستگي دارند، تصريح کرد: نيرو‌هاي مسلح جمهوري اسلامي ايران تجارب گرانبها و ارزشمندي را با خود به همراه دارند و در مواقع لازم به بهترين شکل از آن‌ها استفاده مي‌کنند.
مشاور فرمانده کل ارتش همچنين در خصوص نقش نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در تامين امنيت منطقه گفت: با توجه به اينکه «مقابله با دزدان دريايي» و «تامين امنيت خطوط انتقال انرژي» نياز لازم و ضروري کشور‌هاي حوزه خليج فارس و اقيانوس هند است، نيروي دريايي راهبردي ارتش جمهوري اسلامي تا کنون در اين دو مقوله بسيار پرقدرت ظاهر شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: مشاور فرمانده کل آجا ، دریای مواج

تاريخ : شنبه 7 بهمن 1396 | 23:23 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا