رئیس موسسه غدیر شناسی کشور: ولایت فقیه بزرگ‌ترین سرمایه مردم ایران است

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

http://www.aja.ir/portal/picture/?1488114/1

 آیت الله شاه آبادی گفت: ولایت فقیه یکی از بهترین نعمت های خداوند و بزرگ ترین سرمایه مردم ایران است که باید خدا را به خاطر این نعمت الهی شاکر باشیم.
 

به گزارش روابط عمومی ارتش، آیت الله سعید شاه آبادی رئیس موسسه غدیر شناسی کشور در جلسه آگاه سازی سیاسی که در پایگاه شکاری شهید برادران دل حامد برگزارشد، گفت: برای انسان صالح بودن تنها کافی نیست بلکه باید مصلح نیز بود.

 

رئیس موسسه غدیر کشور با تاکید بر اینکه همه باید با وحدت برای رشد و تعالی کشور تلاش کنیم گفت: ملت ایران را عاشقان ولایت فقیه، فداکار در راه خدا و مقاوم در برابر استکبار هستند.

 

آیت الله شاه آبادی اظهار داشت: حضور مردم در عرصه‌های سیاسی و فرهنگی یکی از نعمت‌ها برای انقلاب اسلامی و مسئولین نظام محسوب می شود که همواره نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده است.

 

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت مثال زدنی را از خود نشان داد، تاکید کرد: به پاس وفاداری رزمندگان اسلام، ایران امن ترین کشور دنیا است و این امر به برکت خون شهدا تحقق یافت.

 

آیت الله شاه آبادی در پایان گفت: امید است به برکت این نظام روز به روز جامعه اسلامی در مسیر پیشرفت و تعالی گام بردارد و اجازه ندهیم در برخورد با مسائل اجتماعی دچار مشکل شویم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ولایت فقیه ، ارتش ، دریای مواج

تاريخ : دو شنبه 18 دی 1396 | 22:55 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا