«مرسدس بنز» ستاره درخشان نمایشگاه خودروی تهران

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

خرین خبر/ نمایشگاه خودروی تهران با تمام جذابیتش آغاز شد، از سامورایی های ژاپن گرفته تا چشم بادامی های چینی، از دیار هفتاد و دو ملت هند و حتی از قاره سبزدر این شوکار خودرویی شرکت کردند. و در اولین روز کاری نمایشگاه به رونمایی از محصولات جدید خود برای کشورمان پرداختند.
برآن شدیم که به اختصار محصولات جدید این برندها را معرفی کنیم و اخبار نمایشگاه را در اختیار شما همراهان همیشگی آخرین خبر قرار دهیم:

15:31
مرسدس بنز کلاس سی در تمامی نسل های خود در بازار ایران حضور داشته است و با اینکه خودرویی بسیار محبوب است همیشه مشتریان خود را دارد اما از طرفی مرسدس بنز کلاس سی معمولا با قوای فنی ضعیفی به بازار ایران وارد شده است و همین مورد نیز سبب شده کسانی که خواهان خودرویی پر شتاب و قدرتمند باشند نیز نا خودآگاه به سمت بی ام و کشیده شوند.
مرسدس بنز با C200 پا به نمایشگاه خودروی تهران گذاشت، نسل قبلی این خودرو به موتور 1.8 لیتری توربو مجهز بود اما در نسل جدید از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربو استفاده شده است که به سیستم تزریق مستقیم سوخت نیز مجهز است و می تواند 184 اسب بخار قدرت رادر 5500 دور بر دقیقه و 300 نیوتن متر گشتاور را در 1200 تا 4000 دور بر دقیقه تولید کند. نیروی موتور با استفاده از یک گیربکس جدید 9 دنده به چرخ های عقب انتقال ئیدا می کند و می تواند شتاب صفر تا صد کیلومتر 7.8 ثانیه را برای این خودرو به ارمغان بیاورد.

مرسدس C200 در عین قدرتمند بودن خودروی کم مصرفی نیز است و در هر صد کیلومتر تنها 6.6 لیتر سوخت را در سیکل ترکیبی مصرف می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: نمایشگاه خودرو دریای مواج

تاريخ : سه شنبه 7 آذر 1396 | 18:28 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا