انس با قرآن موجب بارور شدن ایمان می شود

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

حجت الاسلام و المسلمین احمد جلیلی صفت، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: آیات قرآن به مثابه چشمه جوشان الهی است که ایمان انسان را ایمن و موجب بارور شدن آن می شود.
به گزارش روابط ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت در مراسم اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش در مشهد مقدس گفت: هر  مجموعه با ارزشی نیاز به تامین امنیت دارد و دستورات قرآنی به مثابه دستگاه ایمنی است که اشرف مخلوقات را از آفت ها، لغزش ها و گناهان حفظ می کند.
وی تلاوت قرآن را ثمره ایمان معرفی کرد و اظهار داشت: اگر درخت ایمان با کلام آسمانی آبیاری شود نتیجه آن چندین برابر می شود و در شخصیت و روش زندگی افراد نیز موثر است.
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به برنامه های دشمنان برای به انحراف کشاندن جوانان اشاره کرد و افزود: تنها راه جلوگیری از تأثیر این تبلیغات، هدایت آینده سازان کشور در مسیر تلاوت و تفکر در قرآن است.
حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت با اشاره به اینکه یکی از آثار انقلاب اسلامی این بود که قرآن را از انزوا به متن جامعه آورد، گفت: امروز همه اقشار جامعه با قرآن مانوس اند.
 وی در پایان ضمن سفارش همگان به انس بیشتر با قرآن گفت: هیچ چیز مانند قرآن نمی تواند در زندگی انسان آرامش ایجاد کند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش،دریای مواج

تاريخ : شنبه 4 آذر 1396 | 21:50 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا