وظیفه نیروهای مسلح، تامین امنیت مردم در هرشرایطی است

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
 امیر نصیر زاده گفت: ماهیت تشکیل نیروی مسلح، تامین امینت کشور و مردم در هر شرایطی، از جمله در زمان جنگ، صلح، بحران ها و حوادث غیر مترقبه است.
به گزارش روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیر زاده جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی این نیرو ضمن تسلیت به بازماندگان زلزله اخیر کرمانشاه گفت: در اولین ساعات بعد از وقوع زلزله اخیر، نیروی هوایی ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح به کارهای امداد وارد شد.
وی افزود: در این راستا نهاجا، اقدام به زدن بیمارستان صحرایی در منطقه زلزله زده و اعزام پزشکان و کادر درمانی از بیمارستان بعثت و دیگر بیمارستان های این نیرو به غرب کشور کرد.
جانشین نیروی هوایی ارتش بیان داشت: هواپیماهای ترابری نیروی هوای از شهرهای مختلف کشور، کمک های مردمی را به منطقه زلزله زده منتقل کرده و در برگشت نیز مصدومین و مجروحین را به بیمارستان های تهران ترابری کردند که تا کنون بیش از 60 سورتی پرواز در این خصوص انجام شده و امداد رسانی ها همچنان ادامه دارد.
امیر نصیرزاده گفت: بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش از جمله بیمارستان های نیروی هوای مسلح بود که 44تن از مجروحین در این بیمارستان بستری هستند و اقدامات درمانی برای آنها انجام می شود و برای همراهان این نیز سویت هایی در مهمانسرای بیمارستان در نظر گرفته شده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش،دریای مواج

تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1396 | 21:22 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا