هشتمین جشنواره قرآنی کارکنان وظیفه نیروی دریایی ارتش برپا می‌شود

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

هشتمین جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی کارکنان وظیفه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.
 حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن‌زاده، معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی دریایی ارتش ضمن بیان این مطلب گفت: هشتمین جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی کارکنان وظیفه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه آیین افتتاحیه این جشنواره دوشنبه، ۲۹ آبان‌ماه برگزار می‌شود، بیان کرد: آیین افتتاحیه هشتمین جشنواره با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت‌کننده در رشته‌های مختلف قرآنی شامل قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ در اجزاء مختلف و کل، اذان و تفسیر جزء ۲۰ و همچنین رشته‌های مختلف ورزشی جون فوتبال، شنا، والیبال، دارت، دو و میدانی و آمادگی جسمانی و ... در مرکز آموزش شهدای وظیفه سیرجان برپا خواهد شد.
حسن‌زاده عنوان کرد: این مسابقات در رشته‌های مختلف با قضاوت داوران ممتاز نیروی دریایی به میزبانی مرکز آموزش شهدای وظیفه سیرجان استان کرمان در مدت یک هفته برگزار می‌شود که اختتامیه آن در روز شنبه، چهارم‌ آذرماه همراه با هشتمین جشنواره در طلیعه سالروز نیروی دریایی هفتم آذرماه برپا خواهد شد.
وی با اشاره به ویژه‌برنامه‌‌های متنوعی که در حاشیه مسابقات انجام می‌گیرد، گفت: بازدید از اماکن مذهبی و سیاحتی و زیارتی، برپایی محفل انس با قرآن و برپایی مسابقه فرهنگی «جوان بصیر، سرباز دلیر» و ... ده‌ها ویژه‌برنامه دیگر از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده طی این ایام است.
حسن‌زاده بیان کرد: در آیین افتتاحیه و اختتامیه کارکنان و مسئولان ارگان‌های کشوری و لشکری دعوت شده‌اند که در پایان هشتمین جشنواره به نفرات منتخب وظیفه قرآنی به مسابقات سراسری ارتش جمهوری راه پیدا می‌کنند.
معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: این مسابقات در رشته‌های قرآنی با حضور ۹۰ شرکت کننده در نمازخانه امام حسن مجتبی(ع) در مرکز آموزش شهدای وظیفه سیرجان برگزار می‌شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش،دریای مواج

تاريخ : دو شنبه 29 آبان 1396 | 21:23 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا