رونمایی از «حکمت آرم» بانک حکمت ایرانیان

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
مراسم رونمایی از "موبایل بانک" بانک حکمت ایرانیان تحت عنوات «حکمت آرم» صبح امروز در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.
 

به گزارش روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان، عباس عسکرزاده، مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان در مراسم رونمایی از «حکمت آرم» گفت: در راستای اهداف دولت الکترونیک و خدمات رسانی به مشتریان در حوزه بانکی با تلاش متخصصان بانک حکمت در معاونت فن آوری اطلاعات این بانک، خوشبختانه گامهای بلندی در خدمات رسانی به مشتریان به صورت الکترونیکی صورت گرفته که امروز شاهد رو نمایی وراه اندازی سامانه حکمت آرم هستیم.

 

عسکرزاده قابلیت های این نرم افزار را فراتر از نرم افزارهای موجود در این حوزه دانست وگفت: در طراحی و ساخت حکمت آرم از به روزترین فناوری ها استفاده شده است.

 

در ادامه مهندس ربیعی مدیر عامل شرکت بهینه پرداز معاونت فن آوری اطلاعات بانک حکمت گفت: هدف از راه اندازی این سیستم، ایجاد سامانه ای یکپارچه جهت انجام فعالیت های متنوع بانکی از طریق تلفن همراه و تبلت توسط مشتریان بانک می باشد.

 

وی درادامه گفت: به وسیله این سامانه مشتریان می توانند از طریق تلفن همراه خود نسبت به انجام فعالیت های بانکی اقدام نموده و به صورت آنلاین از طریق بستر اینترنت یا پیامک به خدمات ارائه شده توسط همراه بانک دسترسی داشته باشند.

 

شایان ذکر است بانک حکمت ایرانیان در تاریخ 23 دی ماه 1389 به صورت رسمی فعالیت خود را آغازکرد و عنوانش از موسسه مالی اعتباری به بانک تغییر یافت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: بانک حکمت ایرانیان ، دریای مواج

تاريخ : یک شنبه 21 آبان 1396 | 22:3 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا