ارشد نظامی ارتش در گلستان و مازندران: نیروهای مسلح شناخت کاملی از پدافند غیرعامل دارند

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

شد نظامی ارتش در گلستان و مازندران و فرمانده قرارگاه لشکر ۳۰ گرگان گفت: آموزش دفاع غیرنظامی پدافند غیرعامل باید از سنین کودکی و مهد کودک ها آغاز شود

 

ارشد نظامی ارتش در گلستان و مازندران و فرمانده قرارگاه لشکر ۳۰ گرگان گفت: آموزش دفاع غیرنظامی پدافند غیرعامل باید از سنین کودکی و مهد کودک ها آغاز شود.

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ،امیر سرتیپ دوم مهدی معمارباشی در جمع فرماندهان و مسئولان گلستان  با اشاره به هفته ملی «پدافند غیرعامل» بیان داشت: پدافند غیرعامل که به منظور کاهش آسیب ها، خسارات و تلفات مالی و جانی در زمان بروز حادثه انجام می شود، دارای اهمیت بسیاری است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان با اشاره به نهادینه شدن فرهنگ پدافند غیرعامل در محیط نظامی گفت: نیروهای مسلح باتوجه به اینکه آگاهی و شناخت کاملی از پدافند غیرعامل دارند اقدامات بسیار خوبی در این راستا انجام داده اند.

امیر سرتیپ دوم معمارباشی خاطرنشان کرد: با برگزاری کلاس های آموزشی در سطح پادگان، رزمایش متعدد و دعوت از اساتید دانشگاهی در این زمینه فعالیت های خوبی داشته ایم که نتیجه آن در زمان بروز بحران های گذشته مانند معدن زمستانی یورت، سیل زرین گل علی آباد و آتش سوزی جنگل های گلستان دیده شده است.

به گفته وی، نیروهای مسلح همواره در مواقع لزوم در بحران ها وارد صحنه می شود و به سایر دستگاه های امدادی برای مقابله با آن بحران کمک شایانی می کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش ريال اقتدار ، دریای مواج

تاريخ : پنج شنبه 11 آبان 1396 | 23:55 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا