تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بابل

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بابل مراسمی تجلیل از کارگران نمونه شهرداری روز در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر بابل با حضور مهندس عسکری شهردار بابل و اعضاء شورای اسلامی شهربابل برگزار شد.

در این مراسم مهندس عسکری گفت:   یازده اردیبهشت ماه روز جهانی کارو کارگر ، روز تجلیل از بزرگ مردان و زنانی است که با اراده ی پولادین و روحیه ای خستگی ناپذیر در راستای ارتقا جایگاه ایران اسلامی در جهان تلاش نموده و سودای راستین تحقق شعار (( ما می توانینم )) را در سر می پرورانند .

نكوداشت روز جهاني كار و كارگر به پاس خدمات صادقانه و بي دريغ كارگران شريف، مؤمن و صبور ايران اسلامي، فرصتي مغتنم و بي نظير است تا به تأسي از آن پیامبر رحمت، زحمات بي بديل آنان را ارج نهيم.

اینجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره همه شهداي والامقام کارگر این روز را که همزمان با آغاز ماه عبادت، ماه رجب و میلاد مولایمان امیرالمومنین علی (ع) مقارن است به همه شما کارگران عزیز و تلاشگران صحنه کار و کوشش به ویژه شما کارگران خدوم و زحمت کش شهرداری تبریک گفته و موفقيت همگان را در راستاي تحقق آرمان هاي بلند امام راحل (ره) و در پرتو منويات رهبر معظم انقلاب از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

در پايان آمده است: اينجانب ضمن تقدير از كارگران متعهد و پرتلاش شهرداری، اين روز خجسته را به يكايك شما عزیزان تبريك عرض نموده، توفيق و سلامتي همه عزيزان را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

 ضمناً در پایان از کارگران نمونه شهرداری تقدیر بعمل آمد

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 27 خرداد 1394 | 12:51 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا